• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Timisen har eller har inte varit i Smögen?! Hmm...

• Surfergirl

... i ditt nuvarande jobb Timisen? Hmmm, vad kan det ha varit för kundbesök, grunnar jag på då.

Smögen var vajert även i tjock mjölkdimma.

Lunchade med mina kunder som är bofasta, och de avslöjade att den värsta veckan är då när Stureplanskidsen kommer med sina hyrda motorbåtar och vräker omkring och kräks i folks trädgårdar. Oväntat va?

• Flodisen

Stureplanskidsen brukar ha en vcka i Visby ockå, det är väl samma betende både här och där...

• ElinPeelin

vi stockholmare kallas ju för fiskmåsar (skriker och skräpar ner...)

• Timisen

Nej, jag har aldrig varit på kundbesök i smögen, jag bara härmade surfer
    Jag har inte träffat oscar den II där heller. Jag har inte varit i smögen.

• OZgirl

Elin vann det fashionabla priset för jämn placering hos Oz!

Tanten, mår du bra nu??? Vi är oroliga!

Rally, kul att läsa om hur du mår! Jag har länge tänkt droppa dig ett mess och höra efter lite privat, men jobbet är helt jävla hysteriskt.

Oz är lite missnöjd (eller mycket), hennes fina bärbara dator klappade ihop igår och måste på reparation. Piece of shit hardware. Så nu kör jag via en tunn terminal in i en remote desktop, för att från den koppla upp mig mot den remote desktop som jag faktiskt jobbar i. Kontentan är SEGT och FÖRDRÖJNINGAR i allt. Jag har inte tid med det här!

• ElinPeelin

He he, jag visste väl att jag skulle sno platsen hos dig Oz!

Jag är oxå orolig över Tant, hoppas hon hör av sig snart?

Idag ska jag ha en liten "skola" med personalen, så jag måste förbereda mig. MEN jag kan inte hitta mappen på datorn där jag har sparat allt... verkar vara raderad?!?!? FAN fan fan...

• Muntra hundägaren

Tanten! Hur är det med dig?

Var på utbildning och möten hela dagen igår - saknade att sitta här med er!

Appropå dryga stockholmare så passade jag och en vänninnna ett hus i Torekov för en herransmassa år sedan just under tennisveckan i Båstad. Torekov hade då i aklal fall inget systembolag så vi var tvungna att ta oss in till Båstad för att handla vin. Före oss i kön stod en medelålders lagom däst stockholmsman i sin badrock och när det blev hans tur betställde han sex flaskor chardonnay. "Ni har dem inte kylda?", frågade han damen i kassan....

Jetzt - arbeit!

• OZgirl

Elin, sök på hela disken efter den! Det kan vara så att nån har råkat drag'n'droppa den på nåt oväntat ställe...

Svar på tråden Midsommargänget III