• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Vi har varit en snabbvisit på IKEA! Införskaffade spjälskydd (till spjälsängen såklart) och nya sängkläder till våran säng. Inga servetter. Inga ljus!!!

• Coccinelle

Haha vad lurad, dina kompisar anstranger sig verkligen!

Mannen holl precis pa att skicka ett meddelande till er men jag hann stoppa honom i tid!

• ElinPeelin

Igår kväll träffade jag min fd kollegas tjej (var där och åt) och vi pratade barn o sånt. Hon tyckte min mage är liten (!) för att bara ha 100dagar kvar. Sen tyckte hon att det är riskabelt att köpa vagn fr tyskland, eftersom man inte kan serva den här i sverige hur som helst? Nån som vet?

• Coccinelle

Nu star han och dansar till Cher, jag sa ju att han ar lite gay Onskar ni kunde se detta, det ser ut som en blandning av fageldansen och bee gees hahahaahahahah

• Surfergirl

Härligt med STORA varuhuset Elin! Och bra diciplin.

Vad skulle monsieur Cocci skriva till oss då?

• Coccinelle

Det stod : "Yo, what's up Gee's ? Waiting for my chikling to gosa with mig."

Han skulle beklaga sig over att han inte far uppmarksamhet

• Timisen

Jag har noterat era tips surfer o mini tack! Ska kolla om det finns prover för de bästa är ju att få prova.

• Coccinelle

Timisen, din bild gor att jag vill retas med dig Jag kanner mig ratt provocerad av den dar torra kvinnan med armarna i kors. Tycker du ska byta nick till prusseluskan

Forst hagel och nu stralande sol, harligt!

En Ben&Jeerry skulle inte sitta helt fel ikvall men jag vet inte var de saljer det.Lika bast ar val det forresten.

Svar på tråden Midsommargänget III