• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Utan att skämta kan jag meddela att jag ogillar förändringar. De senaste här på nätet tycker jag både är fula och omöjliga att navigera i. Allt var bättre förr!

(Lurade faktiskt mannen att nån hade kört på bilen, som står lite dumt parkerad. Han gick på det och kom fram till fönstret. Han blev så sur att han stack ut och sprang! )

• Anemone

Jag hörde just en bofink utanför. Vår!

Jag hann bli riktigt upprörd över en artikel i DN om hastighetsbegränsning på cykelvägar i Stockholm. Till slut frågade mannen menande vilken dag det är idag. Det tog en stund för poletten att trilla ner...

• HååGe

Big problems yes! Vad synd. Jag är dessutom rätt kass på datorer och väntar i vanlig ordning på att någon annan skall ordna problemet. Slappt av mig - jag vet.

Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinx!!!!!!!

• ElinPeelin

ähh va trist att ni är så skarpa...

måste erkänna att jag satt o klurade ett tag innan jag kom på den där

Idag ska jag våga mig upp på vinden och leta upp ett tunnare täcke, för jag har fått värmeböljan i min kropp nu. Det är läskigt uppe på vår vind, så jag kanske får avvakta till sambo kommer hem.

Nu, LATTE!

• Coccinelle

Jag foljer instruktionerna men det fungerar inte

• Tant T

Morrn!
    Jag har lyckats överföra mina inloggningsuppgifter och kommer in men det går inte att skriva och de senaste inläggen och bilderna är från 23 mars!! Hjälp!!
    Nä, jag tror jag ska betala räkningar istället, alldeles på tok försent!

Svar på tråden Midsommargänget III