• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Cocci Chikling - min franska räcker inte till...

Fast nappen som temp kan jag fatta grejen med!

• flinx

Öppna en flarra Timis! Eller smutta på en virre!
    Jag har avnjutit förrätt. Svärfars hemfiskade sikrom - mums.
    Nu lagar de huvudrätt i köket - jag är helnöjd med arrangemanget!

• flinx

Och Lill-Flinxen har helt och fullt charmat farmor och farfar!

• ElinPeelin

Vi har ätit rökt sik med kokt potatis och romsås. Efterätt blev en AhlgrensBilarGlass. *mums*. Men jag kräktes upp hälften, så jag lär bli hungrig innan jag somnar.
    Har planer på att försöka hålla mig vaken till 23, för att se Great Britan på kanal 2, eftersom jag missade det i onsdags när vår tv-sändning låg nere.

Smakade nån klunk av sambons vinflarra ikväll, och det var gudomligt! Så om jag vore Timisen så skulle jag öppna en flarra på engång! En stor fördel är om man har en vakumpump, så man slipper tvinga i sig hela flaskan själv ?

• flinx

Stackare Elin! Kräkas upp hälften! Fy fan! Hoppas det där försvinner nån gång!
    Jag njuter faktiskt av lite öl till förrätten och till huvudräten som blir älgfilé och rotsaksrösti blir det rött vin. Mums!

• ElinPeelin

Nej, jag tror kräkningarna har kommit tillbaka nu när magen börjar trycka uppåt. Har haft ett tag när det "bara" har varit kräkningar på mornarna. Men senaste veckan har det kommit upp på kvällarna oxå. Så jag är beredd på att kräkas lite då o då.
    Känns bättre att kräkas än att sitta och svälja o må illa hela kvällen, för då "går det över".

• Anemone

Tjingeling! Här sitter jag och maken med varsin laptop i varsin blå soffa. Jag sitter i "knullsoffan".

Ni joggar och funderar på glass. Och naturliga behov. Jag fick faktiskt med mig maken till gymet idag. Klättring är ju vår pryl egentligen men jag är fortfarande lite för hostig för det. Han hade aldrig satt sin fot i ett gym förut. Kul! Det är helt otroligt hur hans kropp har förändrats sedan vi började klättra för några år sedan. Han hade aldrig tränat någonting förut och liknade mest en sparris. Eller tandpetare. Platt mage har han alltid haft men nu är han plötsligt riktigt välbyggd dessutom. En ny man. Jag har ingen anledning att klaga!

Sperma ska man ha mellan benen - inte i fejset. Så mycket vet jag. I övrigt är jag sorgligt ovetande när det gäller krämer & sånt. Fast det börjar väl bli dags att tänka om lite. Kanske att jag skulle testa Surfers tips. Den lurade lilla Surfer! Du har allt ena skojsamma polare!

• Flodisen

Cocci, jag är nog inte SÅ rynkig så du minns nog rätt.

Men jag ser väl inte purung heller. Men utseendet sitter väl inte bara i antalet rynkor?!

Jag anväder inte så mycket smink heller, som mest mascara(!) vid fest. Fast det beror INTE på lathet utan mest på okunnighet. Jag blev skrämd i mellanstadiet av de två tuffa tjejerna i klassen. EN dag fick jag vara med dom. De sminkade mig och jag såg för jävlig ut enligt mig själv. De tyckte att jag var fin... Jag tror att jag lovade mig själv vid detta tillfälle att aldig sminka mig offentligt innan jag kunde göra det bra. Och jag har liksom aldrig lärt mig... Fast jag känner att jag gärna skulle lära mig, för jag tror att jag skulle gilla det om jag kunde det.

Och tränat har jag alltid gjort, trots att jag var pinnsmal i mitt något yngre liv. Fast det var i och för sig inte för att hålla formen utan för att det var roligt och för att min rygg och knän inte skulle pajja.

• Anemone

Elin - din polare som tycker att din mage är för liten och att man inte ska köpa vagn från Tyskland, är hon en Besserwisser eller??
    Jag hoppas verkligen att du ska slippa ifrån dina kräkerier snart!

• Anemone

Flodisen - jag minns precis hur jag i slutet av mellanstadiet insåg att de andra coola tjejerna plötsligt hade full koll på smink och sminkning och hur jag inte fattade VAR och NÄR de hade plockat upp hela den biten. Redan då kändes det som om jag var hopplöst efter. Så har det fortsatt.. Mullebrud för evigt.

Svar på tråden Midsommargänget III