• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Minitina71

Ja! Exakt så är det! Right on the money Timisen! Vi löser världsproblemen!

Diors "iod" är en vit kräm i blå glasburk, men Dior har iofs fler krämer än iod.
    Sist jag handlade ansiktsvatten så fick jag ett litet prov på en Cliniquekräm som man tydligen ska ha under sin vanliga fuktighetskräm. Jag blev lite misstänksam och tyckte mest det lät som att det då blir lite kaka på kaka. Men jag provade och det kändes otroligt sammetslent och inte alls "för mycket kräm". Det är ett konsentrat så den är superdryg, men jag kan ju då också tänka mig att den är ganska dyr. Den heter: Turnaround Concentrate, visible skin renewer. Mysig!

Min ev(!) åldersnoja är nog helt och hållet gravrelaterad. Visst, rynkorna har börjat visa sig en del, men det känns inte superviktigt. Där är ju no escape anyway. Bara att ta det liksom

• Flodisen

Aha, jag är tillbaka efter träning light och husvagnsspaning.

Imorse kunde jag inte skriva inlägg, bara läsa. men jag upptcäkte att det verkar kunna lösas om jag byter browser. Mozillan fungerar inte att byta konto, däremot gick det bra med explorer. Meckar dock fortfarande...

• flinx

Är det bara jag som aldrig regebundet har rengjort ansikte och använt nattkräm! Lär väl få betala för det med rynkor, jag vet. Fy på mig men jag är oftast för trött för att joxa på kvällarna och för snål för beautyprodukter. Kör Oil of Ulay från ICA och Lumene Soothing Eye creme under ögonen. Thats it. OK -jag kör oxå YSL touche eclat concealer för mörka ringar...

Har svärisar på besök. Begränsat med data-tid. Men jag lovar att allt kommer bli bra!!

Förresten har jag inte konverterat till nya fl och gamla verkar fortfarande funka bra!?

HG - Goodonya girl! Tjoohoo. Och in och pinka i skogen vettja!

Nu vaknar sonen. Han har sovit gött i vagnen när vi gått på stan. Det är nästan våår i luften!

• Flodisen

Nehej du Flinx. Du är inte ensam med lite krämer, jag använder ännu färre krämer än du. Typ ingen. Lite LDB av nån variant (som är för kroppen) används på hela kroppen även ansiket vid behov.

• Coccinelle

Bree skulle aldrig pinka i skogen

Nu nar du har outat dig Flinxan sa kan jag haka pa , jag orkar inte heller altid rengora ansiktet pa kvallen. Duschar man eller badar sa gar det av sig sjalv men annars kanns det drygt. Fast jag anvander a andra sidan inte sa mycket smink till vardags, inte ens mascara.
    Jag brukar fa kramer i present, annars far det bli en vanlig oreal fran affaren. Fast jag maste erkanna att jag saknar en elisabeth arden kram som inneholl antioxidanter, den var riktigt skon faktiskt.

Jag har ocksa varit ute och sprungit idag, eller forsokt att springa rattare sagt Shit vad ont i brostet det gjorde, det ar riktigt pinsamt.

• Coccinelle

Om jag minns ratt sa har Flodisen inga rynkor, man kanske inte ska anvanda en massa kramer?

• HååGe

Jag sa aldrig att jag var pinkenödig.... Säger inte mer - ni får använda er fantasi - och jag vet ju hur livlig den är!

• flinx

man gräver en grop... näe vars! Nr två görs bara i nödfall under joggingturen!

• Surfergirl

Oooo, är ytlighetskommittén igång... då vaknar jag igen! Clarins är medel av de dyra produkterna. Av de dyra är Clinque och Biotherm i den lägre prisklassen och Rubenstein och Dior i den övre.
    Clinique har 3 prdukter jag inte kan leva utan: T-zone shine control (om man ska se fräsch ut länge, typ på sitt bröllop kanske?), airbrush concealer, samt Pudret Stay matte sheer pressed powder (har nu bytt namn till Super-nånting powder). Helt grymma alla 3.

Mina polare skickade mess imorse: "Befinn dig där-och-där kl 11.00 ha oömma kläder" så jag åkte dit snällt och en väninna hämtade mig och så åkte vi och red på hennes hästar. Sen fick jag åka hem och "invänta följande instruktioner på sms". Efter en timme el så så fick jag "April april" på telefonen. Roliga, mina polare va?

• ElinPeelin

HAHA surfer, jag tycker det var jätteroligt!!!

Svar på tråden Midsommargänget III