Cocci lilla kickling var är du?
Och just det apropå hy o smink o fiderullan faderitto;
Tack vare mammas gener har jag haft en bra hy o lite rynkor. Skiter i dem som kommer nu oxå ur rent estetsikt perspektiv - jag brukar ändå få karlarna i säng med humor o charm
Men jag har på riktigt o galet allvar börjat koppla ihop åldrandetecken på min utsida med mina odds vad det gäller insidan...begynnande kropsparanoja pga graverikamp o fl i kombination=erat fel!
Och flinxis o flodis, jag hade samma ldb-lotion över kropp o fejs ända in i 30årsåldern!!! Det är som att få spinkisar att sporta - de tror att de inte behöver eftersom de inte har ngt fläsk att hoppa bort...så har jag varit ang hyn; inga finnar, knappt ngr rynkor = slö. Sminkar mig gör jag kanske 1-2 ggr/ vecka, för det mesta har jag bara en dagkräm. Men jag har i princip aldrig somnat m smink...oavsett fyllegrad...o mkt sällan solat solarium o aldrig solat ute utan solskydd.
Jag vet idag att det viktigaste för min hy är; inte stressa, sova minst 8 tim/dygn, dricka vatten o äta bra...inte för mkt dåligt socker. MEN...om man stressar o missköter sig DÅ är krämerna grejen! De gör skillnaden och är räddar en fr att alldeles få slag i spegeln o ju äldre/sämre gener/sämre leverne desto bättre tror jag man måste man bli på smink.