• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Ah, Pricken skickar hemliga meddelanden! Nja, även om sillen säkert är fet och fin, så är den ju inte direkt luktfri... Anemones växt kanske jag får prova. Och bristningar har jag redan (sen länge) både på bröst och lår. Håja, vad kan man göra åt det NU? Har just kommit hem från 1 och en halv timme på gymmet. *megastolt* Har dessutom nån underlig träningsvärk i axlarna efter poweryogan igår (skojar inte!). Innan jag orsakar oroliga miner kanske jag ska påpeka att jag inte är FULLT så träningsfixerad som jag verkar (om nu nån verklligen trodde det). Har fått ett specialprogram för gravida.

• Anemone

Det låter rätt patetiskt Surfer. Man undrar ju vad han tänker på just då. Lyssnar han på vad du säger eller tänker han kanske på något heeelt annat??

• Rally

Nån som har nåt bioförslag? Mannen vill se München, men den verkar både lång och otäck...

• Surfergirl

Eller hur! Jag kanske ska fråga honom. Men jag tror inte han tänker på det, han är inte gubbsjuk av sig i övrigt (men kan iofs komma med lite konstiga kommentarer ibland). Han lyssnar på vad jag säger i alla fall, verkar det som.

Hm, ja ja. Secket fôlk...

• Coccinelle

Tank om man vagade saga "pratar du med mina brost eller med mig" i sadana lagen!

• Surfergirl

Jag har lixom börjat hålla armarna i kors lite demonstrativt när jag ska prata med honom, undrar om han fattar för jag tycker han kollar lite mindre nu.

U, Rally jag har inte vart på bio på evigheter! Men Brokeback Mountain har fått bra kritik? Den där nya av Colin Nutley har väl premiär idag med.

• Rally

Ja, eller fråga "Vad tycker du om brösten? Jag ser att du tittar på dem." *fniss*

• flinx

Det bidde inga ostron för mig idag. Svärisarna är fast på det försenade tåget from hell och är 6-7 timmar försenade... Oj så muntra de kommer vara när de väl kommer hit...

• Rally

Jo, men Nutleys nya har blivit rätt sågad av kritikerna. Men kanske bög-cowboysarna?

• Rally

Har de tagit vägen om Mjölby? Det var visst nån som hade åkt och tappat lite timmer på spåret där häromdagen.

Svar på tråden Midsommargänget III