Skojigt det där med Surfers aprilskämt! Hahahaha!! Såna spralliga kompisar vill jag också ha. Min hippa var onekligen av det lugnare slaget, men trevlig såklart.
Jag blir helt matt av krämgrejen. Jag har just nu bara apotekets och kör med rengöringskräm och skulle aldrig ha tvål i ansiktet. Har snustorr hy och har fått sluta med cliniques "dramatically different moisturizing....." för den var inte fet nog. Sedan orkar jag inte köra ett helt dyrt paket. Man kan ju inte bara köpa en rengöring av ett märkeutan då känner jag att jag måste köpa hela rejset och det har jag ju aldrig råd med så det blir apotekets. Hur tror ni Bodyshops grejer står sig i konurrensen? Jag måste köpa ny ögonkräm (hade även här cliniques) och vet inte vad det skall bli. Maken flyger utomlands snart så han får väl kirra lite lyx till sin kvinna.
Åldresnoja? Tja, Timisen och ni andra. Jag är kanske inte sådär urgammal, men i vår släkt (på mammas sida) blir vi rynkiga tidigt och jag har precis hur många rynkor som helst, inklusive hängande ögonlock som jag ärvt från pappa. Inte roligt! Sömn och vatten är bra, men nu känns det som om nattkrämen skall göra entré i mitt liv. Hur kommer jag att se ut som 50-åring? Som Lena Nyman (100 cigg om dan har satt några spår där)? Operation av ögonlock står på min fåfängslista.
Vad mer har avhandlats? Jag har glööömt!