• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Flodisen

Betyder det mens, Oz?

Vår säng gick sönder precis, eller rättare sagt skruvarana som håller upp listen som håller upp madrassen har försiktigt skruvats ut av ett frekvent juckande (?!) Dock var det ingent juckande denna gång utan jag satte mig bara på sängen och hamnade lite längre ner än jag hade tänkt mig.

• toca

Men i sa fall hade man väl haft extremt mycket flytningar...? Om det är 1 1/2 liter vatten som byts ut var tredje timma!?!?!? Flytningar motsvarande en halvliter i timman...?

Men jag haller med om att det är en viktig fraga! Men vill ju liksom veeeeeta!

• toca

Jag tror jag har lösningen! Mitt fostervatten kommer ut genom näsan och ögonen! Ingen snack om saken! Det är helt klart där den största mängden vätska försvinner nu för tiden!
    Flytningar... bah!

• Coccinelle

Nu har jag ocksa blivit nyfiken, vart tar vattnet ivagen? Eller kisset narmare bestamt, fostret kissar var 45e minut!!!

• Timisen

FAAAAAAAAAAN allt jag skrev bara försvann!! Sammantaget: En valk har smygit sig på mig nu vinter, helt jävla lömskt! Upptäckte hur stor den var nu på träningen o ur alla vinklar eftersom träningslokalen har spegelklädda väggar. Nu förklarar jag formellt krig mellan mig o fettdäcket!!! Fr o m ikväll är det nyttig genomtänkt mat var 4e timme som gäller! Perkele!!!

• Timisen

Tänkte att en fläskvalk matchar ert snack om spyor, kiss o flytningar

• esther williams

Men byts ut...? Är det inte på samma sätt som med kroppens celler (eeeh, Flinx, hjälp!), att de byts ut efterhand. Kroppen är ju kvar ändå, liksom. Och att vattnet då liksom renas men ändå är kvar...? Eller? Ja, jag är humanist, vad vet jag.

Svar på tråden Midsommargänget III