• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Självklart ska han pröjsa torktumlaren. Kräver han att du ska komma hem o laga den...hahaha...seriöst!

• ElinPeelin

menar att om man KNULLAR så kan man få avreagera sig lite, sådär syndigt och snuskigt, skrika könsord!

(men det kanske ni alla gör till vardags... kanske bara jag som är så from och blyg...)

• Timisen

Korkad är du nog inte men alldeles för tålmodig. Kasta lite stolar i receptionen på nästa ställe!

• toca

Den fromma och blyga Elin....? Som skriker könsord medan hon knullar...? Jo, visst!

• Coccinelle

Klart man far gnalla Elin Pelin

Jag tror att Surfer lagger ner det mesta av sin energi pa brollopet wohoooooooooooooooo Jag saknar planeringstiden sa himla mycket, det ar sa kul!
    Du far braka med gyn efter brollopet

• Surfergirl

Correctemundo Cocci. Håller som bäst på att layouta sånghäfte as we speak. Men om jag nu ska vänta på nåt så kan jag ju passa på att vänta medans jag gör nåt annat samtidigt, därav blodproven idag.
    Men man kanske ska göra en "Falling Down" nästa gång man är hon nån vårdmottagning. Dra fram automatvapnet lixom.

• Coccinelle

Jag skrev in mig pa nagot som heter halsovakten, man far testa gratis i 7 dagar. Ville kolla om de tycker att jag ater for mycket och vet ni vad, jag ater inte alls mycket. 500 - 1000 kalorier om dagen. Gar inte efter nagot programa eller sa men skriver upp vad jag ater sedan 1 manad tillbaka sa det var latt att fylla i vad jag har atit i deras kalender.
    Kan man kolla pa oversikten vad slags vitaminer man har fatt i sig och hur mycket, kalorier, fett och kolhydrater.
    Man kan aven skriva i hur mycket man vill ga ner i vikt och pa hur lang tid sa far man veta hur manga kalorier man far ata per dag etc.

Hur kan man inte ga ner i vikt med de siffrorna??? Det ar som Timisen sager, man far sluta att ata helt enkelt

• toca

Ibland hugger man snabbare än nödvändigt... Jag pratade just med hyresgästen som visade sig vara en mycket sympatisk engelsman. Han hade minsann redan fixat torktumlaren sa det var inga problem. Och dessutom visar han med glädje upp lägenheten för nästa hyresgäst närhelst det passar! Jag hade glömt att det finns sadana människor ocksa...

• Coccinelle

Ja Toca, nu far du ga och stalla dig i skamvran minsann!

Svar på tråden Midsommargänget III