• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

What rally?! Fan jag tog mitt kl 8 på morgonen...kanske därför jag inte plussar då...

• Timisen

Kan alla som vill skicka mig o cm sina e-postadresser? I ett privat medd givetvis

Nu typ?

• Surfergirl

Ha ha... valium till frukost varje dag tralala...

Nähä, nu blev det fart på torpet för nu ska jag på blodprov NU! Klockan 11. Sen ska man visst ligga ner i en halvtimme så... synd. Får ligga där och läsa skvallertidningar.
    Nä, men fördelen med denna gyndåren är att det går snabbt att få tider och efter idag behöver jag inte träffa honom nå mer, för då är jag ett fall för Sahlgrenska/ Carlanderska.

• Timisen

Ligga ner?!...det här blir bara värre o värre...jag hoppade i dojorna o drog till jobbet direkt efter provet...

• Timisen

Jag tror att det är lite hokuspokusskolor lite varstans även bland läkarna. De läser nog olika rön...

• Surfergirl

Jahaja... det är minst sagt olika rutiner från ställe till ställe. De hade ju inte ens tänkt kolla upp mitt pergoutfall om jag inte hade tjatat mig till ett VUL för ett par veckor sen. Suck.

Åkäj, see ya later. Åker in och tappar mig på lite blod nu.

• Timisen

Lcyka till, be dem spola äggledarna på samma gång!

• Timisen

Försöker skriva utan att kolla på tangentbordet men det gpr inte så bra...

• Coccinelle

Vad ar kyssmunnen till for och den andra knappen med ett A pa? Jag klickar pa dem men inget hander.

Svar på tråden Midsommargänget III