• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Cocci - munnen =svara på inlägget, A:et = citera inlägget. Håll dig för allt i världen ifrån den lilla handen!

• Timisen

Jag fattar inte surfer! Men jag behöver inte fatta...men vore jag du skulle jag leta upp välrenommerad privat gyn o betala 260 pix för en privat utredning.

• Rally

Ja, det tar lång tid Surfer, men nu är det i alla fall lämnat! Skönt det! Kanske finns det något ni kan göra under tiden?

• Timisen

Svar på en månad hindrar väl inte att de tar provet på dag 21 o spolar äggledarna osv?

nä nu får jag sluta engagera mig i det där jag blir bara irriterad...

• Surfergirl

Rally- Planera bröllop!

Timisen, jag frågade om det med spolning, och hon sa det är nåt de tar ställning till när de vet provresultaten (?) men man kanske skulle tjatat. Jag hatar att tjata.

• toca

Idag är jag förbannad! Jävla helvetesbyrakrati pa det här stället!!!! VARFÖR inser de inte att man kan sköta sadant över internet och VARFÖR har de inte insett det smarta med personnummer? Och VARFÖR I HELVETE är de sa jävligt otrevliga jämt?????? Som döda robotar som blänger och sprutar otrevligheter runt sig! FAN!!!

Men som plaster pa saret har det här hemmafrusamhället atminstone fördelen att som gravid (och smabarnsmamma) far man ga före i alla köer! Bara man visar upp sitt gravidkort ordentligt sa kan man kliva vidare till nästa kö och nästa idiot.

• Rally

Toca - häll hinken över dem om de fortfarande är otrevliga när du väl kommit fram!

• Coccinelle

PMS i 40 veckor later otroligt jobbigt...

Elin, flytta inte till Frankrike eller nagot annat latino land for da skulle du nog explodera Har resonerar man sa att man inte behover ta ansvar for nagot som ingen annan tar ansvar for... Om ingen annan plockar upp bajskorvar sa tanker inte jag heller gora det attityden alltsa. jag har lart mig att leva med det och tyvarr kanske aven influerats lite pa bade gott och ont

Irritation brukar vara ett forstadium till grat for min egen del.

Jaha, jag sitter bara och pillar med allt annat an jobb. Maste genast satta igang fast nu ar det ju lunch som galler a andra sidan.

• toca

Att jag inte tänkte pa det! Jag skulle naturligtvis tagit med den och hulkat lite demonstrativt och vacklat med den över disken sa hade det nog gatt undan. Fast trevligare hade de nog inte blivit ända...

Svar på tråden Midsommargänget III