• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Usch Surfer - har du en slajmgyn? Det måste jag ha missat totalt - det låter inte kul alls .

Skönt med sovmorgon Tanten! Då gick du och jag upp samtidigt idag

• Surfergirl

Sovmorgon till 05,45... he he.

Slajm och slajm kanske var lite att ta i, men han är inte särskilt sympatisk, eller empatisk heller för den delen.

• Timisen

Men vad ska hon fråga surfer? Om hon har arslet bak eller fram? Hon ska fort som fan ta blodprov på dig dag 3 o nästa dag 21, sen ska det spolas äggledare o koll på mannens simmar. Sen är utredning gjord! Suck vad segt!!! Kan du inte bara byta gyn mot en som får tummen ur???

• Timisen

Pergo i mitt arsle!

Det kan du väl faan ta i samband med ev insem sen? Tän om det är ngt annat vajsing?

• Timisen

Saaataaana perkele vad jag skulle klättra på väggarna om jag var du surfer!
    ...Oss emellan surfer...är du fullproppad med valium?

• Timisen

Till alla:
    Kolla era inbox angående fikan o annat...trögmuppar!

Faan ni är ju segare än surfers gyn!

• Tant T

Din stolle till gyn verkar ju vara ett riktigt arsle själv! Jag håller fullständigt med Timisen, byt gyn mot en som är mer handlingskraftig!!

• Timisen

För de som undrar; ja, jag har adhd!!!

• Rally

De brukar dessutom vilja ta det där provet mellan kl. 10-12 dag 3 (nödfall dag 4) eftersom det är lite beroende på hur länge man har varit uppe (=benen över sängkanten). Jag hade varit vaken, men legat och läst i sängen på morgonkvisten, så jag fick ta en promenad tills rätt antal timmar förflutit för att provet skulle kunna tas.

• Coccinelle

Bajsmens!!!! Kram till mensarna.

Har precis varit ute med hunden och idag ar det stralande sol men jag maste sitta inne och jobba. Jobbar hemma pga strejk igen, inte for att jag ar tvungen for det gar tag och sa men det ar sa drygt med alla forseningar etc.
    Det ryktas att det kommer att ga hett till idag under demonstrationerna och igar sag vi en massa crs:are ga runt i stan och kolla laget. crs:are ar en del av polikaren, kanske heter det kravallpolis i Sverige? Hur som sa nojer de sig med att sla fyllon pa tunnelbanan nar det inte ar nagra storre evenemang pa g.
    Sarkozy idioten(inrikesministern) har tagit over nu, stackars Villepin (premiarministern) visste val inte langre vad han skulle gora.

Svar på tråden Midsommargänget III