• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Mmm.... Den här mentaliteten plockar inte fram det bästa inom mig...

• Coccinelle

Eller sa kanske min vag ar trasig och mina klader blir mindre och mindre? Ja sa ar det nog.

• Coccinelle

Ja det ar klart, att jag inte tankte pa det!

• OZgirl

Elin, nacken är lite bättre tackar som frågar! Var hos sjukgymnasten nu på morronen och han tog bort den kvarvarande stelheten.

Pissdag i övrigt och jag håller med Munter - vaffan spelar det för roll att man pippar när det är ÄL? Inte fan hjälper det.

• Coccinelle

JLo ater spenat varje dag for att bli gravid, I don't know why.

Jag funderar naturligtvis pa hur jag kommer att reagera infor barngorandet men en sak ar saker, jag kommer att ha valdigt svart att inte se det som ett projekt. Vilket betyder ga in i det till 110% och forsoka styra det pa alla satt och vis.
    Det spelar nog ingen roll att alla skulle saga att man inte kan styra barngorandet, jag skulle antagligen forsoka anda
    Ocksa skulle jag saga upp bekantskapen med de som forsokte tala om att man bara maste slappna av och inte tanka sa mycket pa det...
    Sa JLo att hon ater spenat varje dag for att oka chanserna att bli gravid sa skulle jag sakert gora det ocksa

Efter femtielfte forsoket sa antar jag att det ar svart att alska for alskandets skull och att man ar javligt less pa att fa mens

• HååGe

Jag tror att det är en massa folsyra i spenat och vissa tror ju att man skall äta folsyra för att lättare bli gravid, men så är det ju inte.
    Vad gör sjukgymnasten med dig OZ? Bra att du är bättre.

Jäklar - någon gråter!

• Tant T

Tjenixen HG, har du kollat din mail/meddelandemappen/inkorgen?

Och när du ändå är här (om du är kvar eller om du rusat till Hjs räddning...), ska ett stödbälte för fogarna provas ut? Alltså, är det anpassat i viktklass och sånt eller är det one size fits all varianten som gäller?

• OZgirl

HG, sjukgymnasten manipulerar lite mjukt med kil (handgjord från Tyskland fick jag veta när jag frågade om det dög med en dörrstopp från Coop! ) och med händerna, beroende på hur ont jag har och hur öm jag är. Idag gjorde han en fasettmanipulering alt fasettglidning eller nåt... minns inte riktigt! Han har OMT III-examen, så det känns tryggt.
    Han är bra han, stora varma varsamma händer.

• HååGe

OJoj, han låter kompetent så det räcker OZ. Jag skulle hellre gå till en sjukgymnast med OMT-examen än till en kiropraktor med min nacke. Ingen kiro skall rycka och dra i nacken! Tag varning alla FL-väninnor!
    Tant - jag har läst mitt meddelande och skall försöka att ordna så att jag tar mig in där...
    Jag har aldrig jobbat med gravida, men så vitt jag minns så skall inte sådana bälten provas ut. Möjligen finns det storlekar typ S, M och L, men det jag har är det bara kardborre på så att det kan passa vem som helst. Jag behövde det dock aldrig för jag fick ont, men inte så ont.

Maken jobbar kväll IGEN! Jösses vad många ensamma kvällar jag har nu för tiden!

Svar på tråden Midsommargänget III