• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Jag känner igen mig, Munter. Denna cykeln fick jag mens på BIM+2, men när det kom var det ändå "jaha, kanske en liten blödning trots graviditet...?"

Jag ska bli en cynisk bitter jävel tror jag som inte litar på nån eller nåt.

• toca

Ahhhh.... Kan det inte hända nagot roligt idag!?!?

Jag sitter och trixar med uthyrningen av min lägenhet. Nuvarande hyresgästen har gjort sönder torktumlaren och kräver att jag atgärdar det NU! Det finns bade tvättmaskin och torktumlare tva trappor ner men det duger tydligen inte. Dessutom flyttar han ut om tre veckor och jag maste hitta en ny hyresgäst och lyckas visa lägenheten trots att nagon redan bor i den. Och jag är inte riktigt runt hörnet. Blä. Borde kanske sälja den ända, men det är sista navelsträngen till mitt gamla liv...

• toca

Mens är verkligen vidrigt trist! Och sex hjälper antagligen inte heller. En fylla pa krogen, ett oplanerat skjut och en missad kondon är däremot ett säkert tecken! Eller en stork som flyger förbi. Eller en osannolik snabbis när man VET att det ända inte tjänar nagot till. Eller ivf.
    Tänk alla p-piller man stoppat i sig under alla ar till ingen nytta!

• Muntra hundägaren

Vi har ju kört med avbrutet samlag som preventivmetod sedan vi träffades för sju år sedan. Totalt onödigt inser man ju nu....

• Timisen

Elin; för sköna inlägg...

Toca; ingen bostadsbrist i den stan? Kanske DU ska kräva merhyra för att idioten pajat tumlaren istället?

Surfer; jag måste säga det en gång till...du påmi9nner lite om min kompis som annonserade ut sin sportbil o lät en snubbe vid namn taikon provköra den ensam...BYYYYT gyn för i helvete! Din gyn/bm ska inte ta ställning till ett jävla skit mer än till om hon inte har fel jobb! Du har prövat i ett år, du betalar skatt, har rätt till en utredning varken mer el mindre! Jo kanske mer t o m! Nu! Saatana...
    Jag minns inte exakt vad man testar dag 21, kolla in på ngn utredningstråd här på fl...antingen dag 3 el 21 provet visar om man verkligen haft äl..alltså inte bara lh-hormon.

• bebbe2005

oh, stackars Munter! Vad pissiga dagar det kan finnas...

nästa vecka ser dock allt konstigt nog aterigen ljusare ut, mannen är plötsligt extremt attraktiv igen, sexlusten ökar och du kan knappt halla dig till ÄL breakar loss - DA är spermerna i toppform efter att ha samlats i veckor, sa hall i dig Munterägg, här kommer Herr Munter-befruktning

• toca

Den lär bli uthyrd samma dag som nuvarande hyresgäst flyttar ut, men jag hyr bara ut till företag efterssom jag inte vill ha nagot strul med hyresgäster som har fester etc. Har redan testat den varianten och höll pa att bli av med rätten att hyra ut i andra hand.

Nuvarande hyresgäst har redan meddelats att han är ansvarig för att reparera torktumlaren innan han flyttar ut. Vi far väl se om det händer... Enl avtalet är jag ansvarig att ha mina inventarier försäkrade och han är ansvarig för skador. Sa jag antar att det är han som ska betala? Min garanti gäller ju inte längre och försäkringen täcker väl inte sadant? Alltsa borde fallet vara solklart? Atminstone tills nagon bevisat motsatsen!

• Surfergirl
    Moi= korkad. Men jag SKA ju inte ha mer med honom att göra nu, nu har han lixom gjort vad han kunde.

Att man betalar skatt i detta landet har jag för länge sen slutat tro ska innebära att man får den vård man är lovad.
Svar på tråden Midsommargänget III