• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

När min bästa kompis fick barn här i augusti så fick flickan en vacker kofta och och min kompis fick en lyxig kräm från Lancôme, en nattkräm tror jag. Hon blev jätteglad!

Munter då?! Säger som Nasse, kära nån!? Skicka ett meddelande här om du vill prata mer privat. Kramar till dig, liten!

• Pricken i ny tappning

Sitter och tröstäter en Dajmstrut efter lunchen. Passar på att känna mig ännu större och tjockare. Smart, not? Men va fan.... det var ju självförvållat och dessutom önskat sen länge så jag har ingen rätt att gnälla!

Kram till Munter. Har inte riktigt hängt med, så det är svårt att säga nånting vettigt, men en stor kram från mig. * Sveper om hela filten*

• Timisen

Muuunteeeer!!!!!! Jag manipulerar allt jag orkar för att hamna i en stuga nära dig = samma landskap... ) för jag tänkte att din man eller min man kan agera chaffis el så tar du o kör till oss, vi avskiljer oss fr min man o knäcker två flarror vin o så sover du över! Bra va?! Enda problemos är att både du o jag lär vara gravade till sommaren så det får bli trist kaffe..jag kan dock kanske baxa med mig min espressomaskin...
    Alternativ superplan är annars att hamna i ett stort torp mellan dig o flinx sommarplejs åsså kommer ni båda på fyllebesök i min stuga!! Mannen min får vi ställa i vedbon.

Fan...egentligen borde man ha en hel fabträff där...undrar om mannen gör slut då?

• Tant T

Prickiga filten, so najs to see you!
    Hur mås det nu i v35 är det va? Har minipricken vänt sig och fixerats?
    Hur gick det med vagn? Har ni beställt från Deutschland?

• Timisen

Fast till dess får du försöka trösta dig med att du är snygg, smart, fertil, har en bra man, ett jobb som är ok(?) o kan hantera skjutvapen...

• Timisen

sista var till munter även om jag gissar att vissa vill låtsas som de kan hantera vapen...

Självklart var inlägget fr mig surfer...men bestämd? Det är alla kvinnor men de kör en mildare approach...

• flinx

munter har även vackert plejs, vackert fejs (redan nämnt men det rimmade...), fin herr munter, fina hundar...

• Timisen

Använder ett av cliniques läppstift, rouge (terracottapuder?) - skitbra! Pudret är sådär. Men deras rengöringstvål var en katastrof för mitt ansikte o deras täckstift smälte inte in så bra. Men skitsamma vad man hittar om man gillar det.
    Finns en billig hudkräm av okänt märke (finns nog t o m på konsum); vaseline nånting i vit flaska, suverän!
    Jag ska testa minis råd ang ansiktskräm, men vill gärna ha tips på övr smink. Hudvård o allt som har med jämn ansiktsyta har jag lite koll på men inte ögonskugga, läppglans o rouge.

• Timisen

Hundar...jaa...skulle det muntra upp?

Svar på tråden Midsommargänget III