• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Det VAR fint väder och vår i vår stad! men det var innan ni hade vaknat, semesterfirare.

Stackars HG... jag lider med dig. Angående svärisarna alltså. Men du kanske får lite barnvaktning på köpet i alla fall?

• toca

Later inte som nagon höjdare HG! Kommer ni kunna fly fältet pa dagtid eller förväntas ni umgas tillsammans hela tiden?

• HååGe

Alltså - svärisarna har en stuga i fjällen (mellan Åre och Storlien) och de avskyr att röra på sig och åker inte mer än en kilometer på skidor i VECKAN! Varför de har den där stugan är en enda stor gåta. De kommer alltså att sitta inomhus eller mot husväggen och dricka kaffe och äta mycket bllar (rejält feta båda två, konstigt att min man är så magerlagd i jämförelse) och min man och jag kommer att åka skidor varje dag och turas om att passa grabben. Skulle inte tro att jag får se svärmor på skidor över huvudtaget. Människorna tycker över huvudtaget inte om att röra på sig och fjälliv är de HELT ointresserade av. Svärmor håller nog i bebisen också ifall maken och jag vill skida ihop. Jag hoppas innerligt att vi slipper umgås hela tiden för vanligtvis är jag trött på dem efter en eftermiddag i Borås.

• HååGe

Nu har sonen inte ätit på snart 6 timmar. Sover och sover och sover. Hm..........

• Timisen

Jamen det låter ju utmärkt; svärisarna är barnvakt o ni får vara ifred, umgås m varandra o sporta!

• Timisen

Jag kan inte förklara vad jag jobbar med men föreställ er en grekisk otextad film med mycket långa dialoger o lite rekvisita. Jag är därtill inte utsövd och har en deadline imorgon kl 9 då denna film ska vara recenserad och förslag till eventuell revidering av manus färdig...

Nej, jag jobbar inte med film...duuuuh:-P

• Timisen

När jag plussar vill jag fira m Bollinger och det går ju inte. Ska jag dricka i förväg?

• Anemone

JA Timisen! Mer Bollinger åt dig! Korka upp den bara! Sedan ska du se att plussen haglar!

Svar på tråden Midsommargänget III