• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Plopp. Sprut! Bubbekbubbel. Klunkklunk. Ahh! Pökpök. Sprut! Ahh! PLUS! Ack så enkelt!

• Anemone

Bollingermetoden. Slår den Rosenrot och Olivo+ tro? Är du villig att testa Timisen?

• Timisen

Sparas? Jag planerar inköp! så den ursäkten blir svår...eller iof ska den väl inte sparas på bolaget heller!

• Timisen

Jag tycker bubbel låter godare...men jag har inte smakat olivogucket

• Timisen

Kanske ska jag vara lite småfull imorgon när jag ska redovisa det här arbetet som jag inte har minsta lust att ta itu med trots att jag är asstressad...

• Anemone

Lite ostron till också!? Eller är det bara bra för den manliga fertiliteten?

• toca

Drick Timisen! DRICK!!!
    Jag haller pa att ga at av vinsug. Ska man inte känna avsmak inför alkohol??? Pa en middag härom veckan öppnades det upp ett vitt Riesling som luktade sa fantastiskt gott att jag knappt kunde halla mig. Luktsinnet är ju extra förstärkt just nu sa jag höll pa att bli tokig pa kuppen! Och visst hade man kunnat läppja eller fukta tungan men da hade jag ju bara velat ha MEEEEEEEER! Arrhrhgrggrg! Hade inte trott att jag skulle drömma vata drömmar om vin och lagrade ostar, men det gör jag!

• Coccinelle

Hej och ha!

Jag vet inte om jag redan har skrivit har idag eller ej, ar lite snurrig for ovanlighetens skull

HG, varfor ska ni umgas med svarisarna i en stuga om ni inte vill det? Jattedum fraga sakert men anda. Om det ar utav ren uppoffring for att man maste sa tycker jag att det ar en mega mega uppoffring!

Jag behover ett virtuellt provrum till mitt lilla projekt, tips anybody?

• Coccinelle

Heter det open source pa svenska ocksa eller finns det en svensk term?

Tack!

Svar på tråden Midsommargänget III