• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl
    Självbevarelsedrift Cocci! Jag har en polare som alltid blir vääääldigt trött när hon dricker. Hon försvarar det med att hennes hjärna inte kan ta in mer och då väljer att kapitulera istället för att göra bort sig.
  • Tant T

Ja, precis den 1-2-3, Flinxan! Varför erbjuder sig inte nån av våra anförvanter att betala några dyra grejer åt bebisen?! Nähä, nu får vi minsann stå vårt kast och pröjsa allt från vagn till skötbord till babyskydd och fan och hans moster! Hur har ni gjort, bett säljaren skicka räkningen direkt till mormor eller?

• Coccinelle

hahahaha ja det ar en bra forklaring!

Hur gar det med brollopsplanerna Surfer? Kanns det bra?

• Timisen

Jag ska på bröllop i juni! Och ett i augusti! Det ska bli så kul tralalalala...fast det i juni är smoking så jag måste tyvärr köpa en klänning

• Surfergirl

Jamen det är ju bra Timisen för då (i juni) har du ju inte hunnit få kula än, så då kan du tjacka nåt fint som du även kan använda sen.

Jo tack, Cocci det känns ok. Men jag blir lite yrslig när jag tänker på att det är så nära nu.

• Coccinelle

Lyckos dig Munter, jag ar vralhungrig men maste vanta 1H till...

Mmm brollop ar harligt, njut!

• flinx

T - Vi har skaffat nästan allt själva men när släkten utryckligen ville veta några grejer som vi ville ha sade vi BB bärsele, fleeceytterpåse till den och BB sitter. Funka!
    Close now Surfer....

• Anemone

Shit du Surfer! Om du är yrslig nu så är det NADA mot vad du kommer att vara när orgeln dånar igång och det är dags att skrida fram mot altaret! Men what a feeling!

Svar på tråden Midsommargänget III