Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

hej hej

varit hos BM idag och allt verkade bra. Fick ta dom vanliga proverna. Magen mättes och vi fick lyssna på hjärtljuden igen. Gnällde lite över mina besvär, och hon gjorde noteringar, för det är inte så mkt man kan göra.

• ElinPeelin

Anemone: jag har inte så stor koll på bilverkstäder, men vet att det finns en sådan utanför/mittemot Hemköp, Mekonomen.

Vi lämnar in vår på Peugotverkstan vid arvid nordqvist.

• ElinPeelin

i eftermiddag tänkte vi åka till KS på informationsträff i aulan. Är väl info om förlossning o sånt, så vi får se om sambon svimmar...

• Coccinelle

Och vi hade inte ens tranat i kyrkan, vi improviserade och det gick jattebra! Nar ingangsmarchen satte igang sa insag jag att det inte alls var den jag hade bett om men det gjorde verkligen inget, jag bara smajlade. Dessutom sa var det den jag absolut inte ville ha, den dar jattepampiga som de alltid spelar i amerikanska filmer haha.

• flinx

Hur många tränar inmarsch? Det gjorde inte vi heller. Tror det pirra extra då och det ska det ju göra! Det var verkligen "a moment" sigh....

Tillbaka från hurtprommis med vovve! Skönt. Sonen sover fortfarande i vagnen så jag ska se om jag hinner fixa med nåt!

Svar på tråden Midsommargänget III