• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Elin - kan du föreslå en bra bilmekaniker i vår stad? Vi har blivit erbjudna att FÅ en bil av en polare. Naturligtvis är den inte felfri så jag skulle behöva kolla upp vad det skulle kosta att fixa problemet. Och du har ju lite erfarenhet av bilstrul tänkte jag... Har du något tips?

Hur står det till med bäckenet förresten?

• Timisen

Jag har lite ont i skallen men det hade jag innan oxå...tror det har varit ett för långt glapp mellan akupunkturtillfällena (en månad denna gång) och det har nada att göra med barneriet!

Jag ska spreja 4 ggr per dag o det är asjobbigt att komma ihåg! Nån som vill påminna mig kl 7, 12, 17 o 22 varje dag de närmaste 3 veckorna?

• Anemone

Bebbe - ny tråd vore fint!

Hehe, Timisen! Klart att vi läser, vi bara låtsas ignorera dig ibland!

• Timisen

Hur mååår niii? Alla jävlar på msn jämt???

Nu ska jag spreja lite tidigare tror jag...shit...att man inte bara kunde få byta allt mot en kul befruktande påsättning...

• Tant T

Min alzeimersjuke fader har precis fått en handdator som ger ifrån sig ljud när har saker att komma ihåg, "gå hem kl 16" har en signal, "möta mamma vid biblioteket" har en annan signal, kanske vore det nåt för dig Timisen?

• Timisen

Haaaaaahahaha...funderade faktiskt åt det hållet tanten! Jag har ställt in kalendern i jobbdatorn o idag ställde jag faktiskt även mobilen för att minnas morgonsprejen...

• flinx

vi fick vår från mormor! skriv på litsan eller kolla om nån har en att låna ut!

• Coccinelle

Sa fungerar jag dagligen Min ical poppar upp meddelanden med ljud nar jag ska ga pa mote, om jag glommer att skriva in motet i kalendern sa blir det inget mote.
    Jag maste anstranga mig ganska mycket for att inte kliva in i en mycket mycket distra varld. Laste en artikel for ganska lange sedan och det handlar om att hjarnan ar overfull och darfor sa rensar man bort det som intresserar en minst fast det var ratt omedvetet for det var tydligen svart att styra med ren vilja och disciplin. Artikeln namnde ocksa nagot om hur svart "de levande kalendrarna" som har koll pa allt har att forsta dessa varelser

Svar på tråden Midsommargänget III