Morning girls!
Idag far jag inte hänga här hela dagen, dock är det enormt frestande, för jobbet är saaaaaaaaa trakigt....!
Flodisen, vilket inlägg!! Haller fullkomligt med dig! Efter att ha bott utomlands i närmare halva mitt liv sa kan jag även bekräfta att nära vänner förblir nära vänner, även om man har flera landsgränser emellan! Det stora kompisgänget jag hade när jag gick ut gymnasiet och när jag flyttade, sallades ut och efter 2 ar hade jag min "kompiskärna" - den kärnan bestar efter ytterligare 13 ar, sa det är jag lycklig över!
HG: är det bestämt nu hur det blir med flytt/jobb?
Barnprylar: ja, jag försökte tyckte jag i alla fall smidigt att förklara för min pappa vilka kostnader det innebar att skaffa alla barnprylar och att de var jättevälkomna att bidraga med nagot - dock tog han inte alls den piken, utan fick för sig att han skulle ge oss en symaskin
Ja, ingen barnvagn, bilstol eller sadant, utan en symaskin: " det behövs för att laga alla kläder de närmsta 20 aren"... haha, ja, min pappa lagade alla vara kläder när vi var sma, sa antar att det är dags att skaffa en symaskin
Men vi ger inte upp hoppet. Dessutom har bade jag och maken födelsedag i juni, sa idéen med att endast önska sig saker för barnet är en stralande idé!
Have a nice day Flinxen pa MVC och BVC!
Här stralar solen, det ska bli 20 grader idag och varje dag framöver, sa längtar till helgen när man har ledigt!!!