• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Vad jag menade var att man vissa dagar vaknar upp och har sprängande huvudvärk och mår som om man druckit sisådär två flaskor vin, trots att man inte druckit någon alkohol alls! Blödningen fortsätter - annars hade Ni naturligtvis fått höra annat

• Corazon Morena

GOMORRON!!! Ville bara säga hej, jag har inte fastnat på tåget! Ska försöka läsa ikapp även om det nog blir meckigt!
    Alla news hamnar väl annorstädes också?

Har inte Flinxan BF idag? Har nåt hänt på den fronten??? Uhhhh vad spännande!!!

• Rally

Äsch då Munter! Skönt att premiärturen på tåg gick bra CM!

• OZgirl

Ozzy är lite ledsen.

Jag har en extralillasyster, en grannunge som vi var jättemycket barnvakt åt när hon var liten (bägge hennes föräldrar var poliser och jobbade skift). Min familj har alltid umgåtts med hennes familj och bägge barnen är som mina småsyrror (8 och 10 år yngre än jag).

Den äldsta av dem är tydligen med barn och ska ha sin unge i juli. Det är skitjobbigt! Att Tanten och Elin och Pricken är med barn är inga problem att hantera, men att "syrran" är det är verkligen botten. Hennes familj vet nog inte om att jag har fått ett mf, iaf har jag inget sagt och vet de så har min morsa sagt det till modern där.
    Min syrra och morsa ska åka dit på lördag för att fira födelsedag och undrar om jag vill följa med. Jag vet inte om jag vill! Jag har inte träffat nån av dem på lääääänge, säkert minst ett år, och just nu är jag bara ledsen och vill nästan grina.

Fan vad jobbigt! Hittills har ju allt gått så bra.

• Corazon Morena

Åhhh Ozzy vad jobbigt! Om det känns alltför tufft tycker jag att du ska strunta i att åka dit, varför utsätta sig själv för något som gör att man mår dåligt och ger en massa ont i magen? Det kommer fler tillfällen att hälsa på! T ex när du själv blir gravad, då kommer det antagligen kännas superkul att hälsa på dem!!!

• Surfergirl

Skit, Oz! Även om jag säkert inte förstår dig lika väl som Munter, så förstår jag! Tycker som CM, skit i att åka med denna gången. För din egen skull.

• Tant T

Åh Ozzy! Jag tycker oxå du ska skita i att åka! Tänk på dig själv och hur du mår först och främst!! Kram!

• Muntra hundägaren

Vad som är så hemskt också tycker jag - det är ifall din "systerfamilj" vet, men inte sagt något till dig! Jag verkligen avskyr männsikor som inte kan kommentera andras människors sorg. Det räcker ju egentligen med "Jag tänker på er".

• Muntra hundägaren

Och en annan grej på min hat-lista.

Människor i ens nära omgivning som tror att man kommit över sitt MF bara för att man för dagen ler, har osvullna ögon och inte bär ett tjockt jävla sorgband! Den här sortens människor har ofta inte ens kommenterat missfallet genom att säga "Så tråkigt", eller liknande utan första kommentaren blir "Så skönt att se att du skrattar - jag förstår att du kommit över ditt MF" (eller som i mitt fall där en person sa "Jag ser att du har kommit över julhelgen"! För helvete - våga ta ordet missfall i din mun!!)

Arg, sur och irriterad Munter!!

Svar på tråden Midsommargänget III