• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Grattis bebbe till outning, skönt också att din chef är med på banan om att du vill komma tillbaks efter mammaledighet - det verkar inte vara självklart i det landet?

Timisen, inga plus utan fick mens sista dan i Brazil. Suger fett. Men men, vi jobbar på!

Vita Huset känns verkligen inte amerikansk! Att den utspelar sig där fattar ju alla (duh) men den är precis som Timisen skriver så långt från traditionell amerikansk serie som det går!

Yay! 2 guld till Sverige! Björn Lind är en riktig hottie... mmmm...

CM kanske fortfarande åker tåg mellan Gbg - Sthlm? Hoppas nån har hunnit sticka åt henne en macka på vägen!

• OZgirl

Men hörru Tanten, har du kollat med BM vad din värk är för nått och om det går att laga? Annars får du se till att göra det! Basta!

• toca

Hello...
    Gräsänkan ska sitta barnvakt pa Alla Hjärtans Dag.

Puss pa er!

• Rally

Roligt att Pricken är tillbaka! Tell us more!

Krya på dig Tanten! Har du hört av dig till läkare?

Alla hjärtans dag... Ja, mamma ringde just, men det räknar jag inte riktigt. Vi ska i alla fall ut och äta middag i kväll (det brukar vi göra den 14:e feb.). Vi hade inte pratat om det, men igår så hittade jag en liten notis i min kalender där "någon" skrivit med lite spretig killstil att jag skulle vara färdig för middag ett visst klockslag. Det var lite gulligt! Ofta får jag rosor och/eller choklad denna dag också. Själv har jag köpt en ros till mannen. Kommersiellt eller inte, att ge varandra blommor eller presenter denna dag tycker jag är helt ok om det sker mellan två i ett par (och man kan ju lätt strunta i det hela om man tycker att det är fånigt), men när skolorna arrangerar jippon där hela dagen går ut på att de populära ska ge och få rosor hela dagen, medan andra blir utan, det gillar jag inte!!! Jag anser inte att det ingår i den verksamhet som skolan ska syssla med, utan att det tvärtom motarbetar det på flera sätt.

Att det hela annonseras ut över hela staden är en utmärkt påminnelse för min glömske man. Det är startskottet för ett trefaldigt firande: alla hjärtans dag, följd av vår "årsdag" och till sist min födelsedag!!! Så att han vet när vårens blom-choklad-present-race börjar liksom...

• ElinPeelin

vadhar hänt? tittar ni på OS???

Jag somnade 20,00 igår så jag har varit däckad, såååå trött.

Ha en bra dag/E

• Muntra hundägaren

Tvi vale Surfer! Här är det svinkallt, blåsigt och en grå himmel som bara verkar tjockna mer och mer. Snö på gång här också med andra ord?

Kom i säng först vid 01.00-tiden i natt och vaknade imorse med en härftig huvudvärk - känner mig nästan bakis trots att det enda dryckesintaget i går var Ramlösa . Hatar sådana här morgnar

Och Elin - härligt att du är tillbaka i din kedjerökande-hängbröst-form. Just den delen av din personlighet ftr mig alltid på så gott humör

• Surfergirl

Jaså, Ramlösa igår Munter? Inget årgångsvin ?

Jag fick allt i mig lite rotwein igår, maken hade styrt upp värsta måltiden när jag kom hem från heldagskundbesök på kvällen. Nam! Fler vin-tisdagar åt folket!

• Rally

Ramlösa? Vadan detta Munter? Stannade de bruna flytningarna av? Ingen mens??? Finns det trots allt orsak att hålla en tumme igen?

Svar på tråden Midsommargänget III