• Jendeas

Clearblue & Pergotime

Jag & min sambo har nu i ett år försökt skaffa barn, men jag har haft problem med oregelbunden och väldigt konstig mens. Fick utskrivet Pergotime i Dec 2011 , har då inte haft mens sedan jag fick pillerna utskrivna. Igår (2/7-12) kom mensen igen och nu ska jag göra allt jag kan för att få den regelbunden och att vi ska bli gravida. Använder oss av Clearblue ferilitetsmoniter och pergotime-pillerna. 

Någon annan som vill följas åt i kampen om ett barn?! Behöver absolut inte använda samma tillväga gångs sätt som vi,=)

• Svar på tråden Clearblue & Pergotime
  • längtarefterbebis
    emtfb skrev 2012-12-28 20:06:42 följande:
    Nått nytt tjejer??
    inget nytt för min del! orkar inte bry mig så mycket just nu då har hänt lite andra tråkigheter i mitt liv =(
  • Jendeas

Hej. Hållt mig ifrån allt som har med internet att göra de senaste. 
    Här är det fortfarande inget plus, kört med 2 piller denna månaden och ska in och lämna blodprover imorgon bitti på dag 24.. Väntar med spänning på om mensen dyker upp eller inte. Känns som vi kanske skulle kunna ha lyckats denna månaden. Håller tummarna för det.  

• Jendeas

Tack ! Hade ÄL lite innan nyår och har typ sedan dess haft molvärk och stickningar i nedre, även ansiktet är fullt av finnar och svettningar från och till.. Kan bara hoppas och hoppas!

• emtfb

Låter som de kan va symtom så håller tummarna! Jag hade mensvärk typ tre dagar innan BIM, inget du känner av? Då har du BIM om en vecka då?

Svar på tråden Clearblue & Pergotime