Vi som är emot CIO-metoder
Jag vet att jag inte är ensam och jag kände att det behövs en tråd för oss där vi kan diskutera allt från intressant läsning till hur man bäst varnar andra föräldrar. Häng på!
Jag vet att jag inte är ensam och jag kände att det behövs en tråd för oss där vi kan diskutera allt från intressant läsning till hur man bäst varnar andra föräldrar. Häng på!
:Hoppar in i tråden utan att skriva något nu. =)
När min son skrikit ett bra tag i sträck så har jag faktiskt låtit honom ligga och skrika ett tag o gått ifrån för o lugna ner mig själv för det är ganska frustrerande med en unge som gallskriker i ett!
Bättre o gå ifrån en stund än o sitta med en gallskrikande unge o bli arg/frustrerad själv!
Jag letade efter "Somna utan gråt" i bokhandeln för någon vecka sedan, men frågade i stället efter "Sova hela natten".
"Vet du, jag vill inte sälja den till dig", blev expeditens väldigt vänliga men benhårt bestämda svar.
Tack och lov så kom vi tillsammans fram till vilken bok det var jag egentligen sökte. Vi pratade sedan en stund om Anna W och hennes meningsfränder. Jag tänker mig att just den bokhandeln inte säljer så många exemplar.
Vilken fantastisk tjej att träffa på i en bokhandel!