• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Hejhjälpmig

Wet speciellt hur ofta jag i duschen kissar mig själv i ansiktet i duschen är ganska privat. Även hur jag gjort saker med kusiner och lillebrorsan framför hans kompisar är lite hemligt.

• Anonym (dnjkngjk)

Samlar på blöjpaket och gillar att bära blöjor, och gör det hemma för mig själv.

• Anonym (I)
    Anonym (rutan) skrev 2014-08-08 03:17:33 följande:
    Här är en till som har samma önskan, men för min del är det ingen hemlighet längre.
    Fast om hon har en personlighets störning så är det ju en sjukdom och inte hennes fel. Kan hon kanske få sjukvård för att bli bättre. 
  • Anonym (kk)
    Anonym (I) skrev 2020-08-01 15:27:07 följande:
    Fast om hon har en personlighets störning så är det ju en sjukdom och inte hennes fel. Kan hon kanske få sjukvård för att bli bättre. 
    Det finns få personlighetsstörningar som vården kan göra bättre.
  • Anonym (Oj)

Min största hemlighet är att jag känner en trygghet i att sova med blöja.

Och älskar dricka barn välling ur nappflaska som barn på morgonen.

Och gärna ha en barnblöja i Trosorna.

• Anonym (dnjkngjk)
    Anonym (Oj) skrev 2020-08-04 08:52:04 följande:

Det känns tryggt att sova med blöja :)
  • Anonym (kk)

Tänkte bara uppdatera att min nära släkting inte hade begått ett mord. Var skönt att få det bekräftat.

• Anonym (becauseofborderl)
    Anonym (Oj) skrev 2020-08-04 08:52:04 följande:

Det är sådant man söker hjälp för va..?
  • Bröstlängtan

Min stora hemligheter är att jag inte tänder på något annat än Jättebröst. Två äktenskap har gått i kras för att jag inte velat/kunnat ha sex. Har älskat mina partners men inte kunnat älska med dem för att jag inte tänt på dem. Anledningen: deras bröst var inte stora.

Nu är jag singel igen och vet att det inte räcker med kärlek...Det krävs stora bröst också för att bli lycklig

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?