• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013

Fler som väntar sitt första barn med BF Mars 2013? :)

25 år, 1:a barnet & BF 12 Mars 2013 :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 19:43
    Första Barnet - Mars 2013 - BF Listan: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65901738.html

Första Barnet - Mars 2013 - Bildtråd: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65927975.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 14:24
    Första Barnet - BF Mars 2013 - RUL: Tid, Datum & Kön:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m66840193.html
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013
  • Laliii
    Tror att jag inatt på väg till toan sträckte en muskel eller ligament i höger ljumske. Satan vad det gör ont nu :(
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9/3-2013 - alisagonzalez.se
  • 2009
    Laliii skrev 2012-10-05 08:41:25 följande:
    Tror att jag inatt på väg till toan sträckte en muskel eller ligament i höger ljumske. Satan vad det gör ont nu :(

Hoppas det blivit bättre under dagen! :)
  • Laliii
    2009 skrev 2012-10-05 16:41:32 följande:

Hoppas det blivit bättre under dagen! :)
    Det blev bättre efter lite vila :)
  • Hokuspokusan

Jaha, uppdatering efter en såhär 2 veckors off-tid. 

Bebis började röra sig - som jag verkligen kände, i förra veckan på tisdagen.
    Min karl ville helst jag skulle komma hem men, han fick vänta! :) Kom hem igår och det har varit full kastrull sen dess i magen :) 

Är hård på högra sidan mer än vänstra, men ibland händer det att vänstra sidan ta över :D Helt otroligt vad som kan hända på 2 veckor egentligen. Magen har växt, inte lika trött, illamåendet har försvunnit, kan äta mat ordentligt igen, UL på TISDAG - Dom hade glömt bort mig! Usch arg jag blev. Så den 9:e kl 13.00 blir det UL :)

Helt otrolig känsla att ha när man väl kommer hem till sin älskling och han inte kan sluta känna på magen.  

• Erya
    Hokuspokusan skrev 2012-10-06 14:52:28 följande:
    Jaha, uppdatering efter en såhär 2 veckors off-tid.  Bebis började röra sig - som jag verkligen kände, i förra veckan på tisdagen. Min karl ville helst jag skulle komma hem men, han fick vänta! :) Kom hem igår och det har varit full kastrull sen dess i magen :)  Är hård på högra sidan mer än vänstra, men ibland händer det att vänstra sidan ta över :D Helt otroligt vad som kan hända på 2 veckor egentligen. Magen har växt, inte lika trött, illamåendet har försvunnit, kan äta mat ordentligt igen, UL på TISDAG - Dom hade glömt bort mig! Usch arg jag blev. Så den 9:e kl 13.00 blir det UL :) Helt otrolig känsla att ha när man väl kommer hem till sin älskling och han inte kan sluta känna på magen.  

Myyys ;) å lyx med RUL på tisdag, vi har den 15de :p
  • Laliii
    Jaha, uppdatering efter en såhär 2 veckors off-tid. 

Bebis började röra sig - som jag verkligen kände, i förra veckan på tisdagen.
    Min karl ville helst jag skulle komma hem men, han fick vänta! :) Kom hem igår och det har varit full kastrull sen dess i magen :) 

Är hård på högra sidan mer än vänstra, men ibland händer det att vänstra sidan ta över :D Helt otroligt vad som kan hända på 2 veckor egentligen. Magen har växt, inte lika trött, illamåendet har försvunnit, kan äta mat ordentligt igen, UL på TISDAG - Dom hade glömt bort mig! Usch arg jag blev. Så den 9:e kl 13.00 blir det UL :)

Helt otrolig känsla att ha när man väl kommer hem till sin älskling och han inte kan sluta känna på magen.  
    Åh vad skoj med RUL på tisdag :) vi har på fredag :) 
  • Nala02
    Jaha, uppdatering efter en såhär 2 veckors off-tid.  Bebis började röra sig - som jag verkligen kände, i förra veckan på tisdagen. Min karl ville helst jag skulle komma hem men, han fick vänta! :) Kom hem igår och det har varit full kastrull sen dess i magen :)  Är hård på högra sidan mer än vänstra, men ibland händer det att vänstra sidan ta över :D Helt otroligt vad som kan hända på 2 veckor egentligen. Magen har växt, inte lika trött, illamåendet har försvunnit, kan äta mat ordentligt igen, UL på TISDAG - Dom hade glömt bort mig! Usch arg jag blev. Så den 9:e kl 13.00 blir det UL :) Helt otrolig känsla att ha när man väl kommer hem till sin älskling och han inte kan sluta känna på magen.  

Vad kul, jag ska också på RUL på tisdag den 9:e kl 13 :)
  • MimmiSthlm

Idag är det bara tre dagar kvar till RULet! Hjälp vad spännande!! Har inte känt några rörelser i magen än men jag lyssnade på lilla hjärtat med dopplern senast igårkväll och det slår jättefina slag och bebisen dansade runt för fullt där inne. Så jag känner mig än så länge väldigt lugn. Jag kommer nog att känna bebisen röra sig tids nog jag också :)

Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013