• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013

Fler som väntar sitt första barn med BF Mars 2013? :)

25 år, 1:a barnet & BF 12 Mars 2013 :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 19:43
    Första Barnet - Mars 2013 - BF Listan: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65901738.html

Första Barnet - Mars 2013 - Bildtråd: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65927975.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 14:24
    Första Barnet - BF Mars 2013 - RUL: Tid, Datum & Kön:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m66840193.html
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013
  • asken

Shit vad våra kroppar är coola. Har varit på förlossningen i malmö och praktiserat och varit med om mina två första förlossningar. Ett under att ungen kommer ut, men nästan häftigare är att kroppen drar ihop sig så himla snabbt efteråt. Tänk att få vara med om det.... Det ska vi! Hjärta

• Nala02

Hej alla :) Hur går det?
    Igår var jag på RUL. Allt såg bra ut, bebisen växte på som den ska... det var såå underbart att se bebisen igen och en otrolig lättnad att se att allt var bra, både jag och sambon grät när vi såg det lilla hjärtat Hjärta
    Jag blev framflyttad 3 dagar, så nu är mitt nya BF den 9:e mars istället för 6:e mars.

Vi fick även veta vad som finns där inne, troligtvis blir vi föräldrar till en liten flicka :) Gud så underbart, vi går på moln idag.
    Håller tummarna för alla som ska på RUL de närmsta dagarna och väntar med spänning på uppdatering.

• Erya

Oh, grattis Nala02 :D vad kul, har RUL på måndag, hoppas på att få reda på könet, men det hänger ju på sambon, och på om marsianen vill visa upp sig eller inte :P

• 2009

Oh, igår kväll hände det, mannen fick känna små puffar utanpå magen! :) Knatten verkar ha sin storhetstid på kvällarna, full aktivitet har det varit senaste tiden... :)

• Laliii
    Nala02 skrev 2012-10-10 19:22:26 följande:
    Hej alla :) Hur går det?
    Igår var jag på RUL. Allt såg bra ut, bebisen växte på som den ska... det var såå underbart att se bebisen igen och en otrolig lättnad att se att allt var bra, både jag och sambon grät när vi såg det lilla hjärtat Hjärta
    Jag blev framflyttad 3 dagar, så nu är mitt nya BF den 9:e mars istället för 6:e mars.

Vi fick även veta vad som finns där inne, troligtvis blir vi föräldrar till en liten flicka :) Gud så underbart, vi går på moln idag.
    Håller tummarna för alla som ska på RUL de närmsta dagarna och väntar med spänning på uppdatering.
    Åh så underbart & höra :) Grattis till flickan :) Så vi har samma BF än så länge, jag har RUL imorgon & får se om jag är kvar på den 9:de :)
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9/3-2013 - alisagonzalez.se
  • Laliii

Hej tjejer,

Är lite off här, har drabbats av magkatarr. första gången någonsin, tydligen väldigt vanligt med graviditet. Så jag har legat hemma sedan tisdag eftermiddag & haft både feber, ont i magen, huvudet & kroppen. Inte riktigt ätit riktigt mat på 2 dagar så jag är rätt så svag. Tillagar lite kokt ris & torsk just nu för att  få i mig lite mat & hoppas behålla det. Inte roligt alls. Men bebisen har varit väldigt aktiv & rört sig massor, maken har oxå fått känna massa buffar :) Vårt lilla hjärta.

Imorgon har vi RUL, 13:00 ligger vi där & får se vårt lilla pyre igen & hoppas på att se vem lill*n är :) Vi längtar så. Fick även hem änglaklockan jag beställde här om dagarna & den ska jag ta på mig direkt efter RUL:et & efter RUL:et om orken i mig finns ska vi till UnderbaraBarn mässan i Stockholmsmässan & shoppa loss lite till pyret.

Om ni undrar varför d e så tyst här så hänger de flesta av oss i en privat Facebook grupp för Mars 2013 mammor, inte bara förtsföderskor men alla. Om ni vill vara med, så bli vän med Angelica Östfalk

Ta hand om er alla :) 

• Nala02
    Laliii skrev 2012-10-11 11:41:16 följande:
    Åh så underbart & höra :) Grattis till flickan :) Så vi har samma BF än så länge, jag har RUL imorgon & får se om jag är kvar på den 9:de :)
    Tack :) Ja, jag tänkte på det... du har ju också 9:e.. får se om det ändras till imorgon eller inte :) LYCKA till imorgon och njuuut av att få din bebis :)
  • Laliii
    Nala02 skrev 2012-10-11 21:08:27 följande:
    Tack :) Ja, jag tänkte på det... du har ju också 9:e.. får se om det ändras till imorgon eller inte :) LYCKA till imorgon och njuuut av att få din bebis :)
    Ja hehe :) Tack tack :D Återkommer så fort vi vet :)
  • MimmiSthlm

RUL idag klockan 13!! Jag är så spänd, nervös och överlycklig att jag snart trillar av stolen!!

• 2009

MimmiSthlm: lycka till, det kommer att vara fantastiskt! :)

Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013