• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Opcode
    Jellybeanbaby skrev 2012-07-25 01:29:05 följande:
    Nej. Vi har vetat sedan start att "hen" är ett gräsligt fult och onödigt ord.
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-25 01:27:20 följande:
    Japp, att antifeministerna vägrar förstå de mest grundläggande, enkla förklaringar, för då måste de ju ändra åsikt gubevars.
    Jag är anti militantafeminister, övriga går bra. =)
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Dorian Ertymexx
    Opcode skrev 2012-07-25 01:30:45 följande:
    Jag är anti militantafeminister, övriga går bra. =)

Militarism är typiskt rätt genomgående dåligt. Men det är med feminism som det är med islam - tre pers får en usel idé, och alla hundratals miljoner får skulden.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Opcode
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-25 01:39:25 följande:
    Militarism är typiskt rätt genomgående dåligt. Men det är med feminism som det är med islam - tre pers får en usel idé, och alla hundratals miljoner får skulden.
    Absolut du har rätt i det. Sen är dom militanta oftast snabba att skrika "han är antifeminist", "rasist" eller vad det nu gäller så kommer alla icke militanta dra öronen åt sig också. Det borde var i deras största intresse att rensa ut i sina egna led tycker jag bara.
  • Dorian Ertymexx
    Opcode skrev 2012-07-25 01:51:39 följande:
    Absolut du har rätt i det. Sen är dom militanta oftast snabba att skrika "han är antifeminist", "rasist" eller vad det nu gäller så kommer alla icke militanta dra öronen åt sig också. Det borde var i deras största intresse att rensa ut i sina egna led tycker jag bara.

Man kan aldrig förbjuda någon att kalla sig feminist/muslim/jultomte/whatever, så att rensa ut de egna leden är per definition dömt att misslyckas.
  • Opcode
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-25 02:00:44 följande:
    Man kan aldrig förbjuda någon att kalla sig feminist/muslim/jultomte/whatever, så att rensa ut de egna leden är per definition dömt att misslyckas.
    Nej det är korrekt, men man kan aktivt ta avstånd.
  • Dorian Ertymexx
    Opcode skrev 2012-07-25 02:20:58 följande:
    Nej det är korrekt, men man kan aktivt ta avstånd.

Gudars, ja, det kan man, men orka. Speciellt när antifeministerna knappast lär släppa i alla fall. Litet att som muslim försöka förklara för SDs samlade braintrust att en och ens polare inte stöttar den senaste terroristen/brottslingen. Kommer inte bli trodd om du så svär på både koranen, bibeln och kama sutra.
  • Opcode

Men om man har den inställningen så kan man ju knappast gnälla när någon drar felaktiga slutsatser, "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.".

SD har inget i den här tråden att göra.  

• Dorian Ertymexx
    Opcode skrev 2012-07-25 03:17:56 följande:
    Men om man har den inställningen så kan man ju knappast gnälla när någon drar felaktiga slutsatser, "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.".

SD har inget i den här tråden att göra.  

Fasts det är det jag säger - även om de säger ifrån så ses de ÄNDÅ som ankor.
  • Opcode
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-25 03:23:17 följande:
    Fasts det är det jag säger - även om de säger ifrån så ses de ÄNDÅ som ankor.
    Då har man sakliga bevis för att det inte är så. Man behöver inte göra problem svårare än dom är för att man är lat.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!