• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Jellybeanbaby
    PumpkinQueen skrev 2012-08-31 11:56:41 följande:

Är du möjligtvis lite paranoid, kanske? Glad
    *garvar rått*

Du, jag citerade "Är det du som bestämmer vilka ord människor ska använda?"
    Och håll med om att du gärna vill bestämma vilka ord människor ska använda.
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2012-08-30 19:24:27 följande:
    Precis som vi kan förkorta hen "hn". Det kanske är e:t som ger folk tuppjuck???

H*n verkar inte störa alls lika mycket. Kanske ska vi rensa bort alla e:n så slippr n massa människor som tyckr dt är praktiskt att använda könsnutrala pronomn att bli kallad för gnustalibanr och radikalfministr. Nastånd lösning!

Hahhaha
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym
    nihka skrev 2012-08-30 20:15:23 följande:
    Ja, herregud, alla som röstar är radikalfeminister. Och de som låter bli också, för att inte tala om de som säger att de inte är det.

Även  Tomte   är radikalfeminist fast Tomte varken röstar eller låter bli.

Lovely.....här kommer en radikalfeministisk skål till dig.

Skål
  • PumpkinQueen
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-31 12:16:27 följande:
    *garvar rått*

Du, jag citerade "Är det du som bestämmer vilka ord människor ska använda?"
    Och håll med om att du gärna vill bestämma vilka ord människor ska använda.

Nej, tvärt om. Jag vill att folk själva ska få bestämma. Till skillnad från hen-motståndarna, som tycks vilja att vissa ord ska förbjudas eller "tas bort".
  • Dorian Ertymexx
    PumpkinQueen skrev 2012-08-31 13:51:53 följande:

Nej, tvärt om. Jag vill att folk själva ska få bestämma. Till skillnad från hen-motståndarna, som tycks vilja att vissa ord ska förbjudas eller "tas bort".

Det är för att du inte förstått Sanningen: har man ett val mellan två motsatta poler (och ska hålla sig på sin del av den), så är det ett Fritt Val. Om man har hundra valmöjligheter helt oavsett ens bas (dvs i det här fallet snopp eller snippa), så blir det en "påtvingad könlös grå massa". En del tycker att regnbågar är hemska och bara svartvitt är fritt och fint, vet du.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-31 14:17:47 följande:

Det är för att du inte förstått Sanningen: har man ett val mellan två motsatta poler (och ska hålla sig på sin del av den), så är det ett Fritt Val. Om man har hundra valmöjligheter helt oavsett ens bas (dvs i det här fallet snopp eller snippa), så blir det en "påtvingad könlös grå massa". En del tycker att regnbågar är hemska och bara svartvitt är fritt och fint, vet du.
    Regnbågar är ostrukturerade, ordning och reda skall det vara.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • PumpkinQueen
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-31 14:17:47 följande:

Människan är ett märkligt djur. Solig
  • PumpkinQueen
    Faber skrev 2012-08-31 14:19:28 följande:
    Regnbågar är ostrukturerade, ordning och reda skall det vara.

Regnbågar är väldigt strukturerade. Se bara hur färgerna är åtskilda och dyker upp i samma ordning hela tiden. Usch. Förbjud!! Skrattande
  • Jellybeanbaby

Den där åsikten som henhenhenhenhen kom med är ju helt subjektiv och bara en åsikt från denna person.
    Jag kan lika gärna uttala mig om exakta motsatsen och det säger inte att det är MER rätt än henx5:s åsikt.
    Larv är vad det är.

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Anonym
    Anonym (Henhenhenhen) skrev 2012-07-19 23:04:16 följande:
    Ojojoj vad bra man klarade sig utan bilar förr i tiden. Varför ska folk hålla på med sånt trams för?

Seriöst. Tiderna förändras, likaså språket. Precis som allt annat här i världen är saker och ting bra, så länge det används på rätt sätt. En kniv är bra att dela mat med, utföra operationer mm.
    Börjar folk använda knivar till att döda varandra är knivar inte lika bra längre...... 
    JA, språket förändras men könen kan inte förändras! Så är det bara! 
    Kalla inte en pojk med snopp för något som inte finns, och inte en flicka med snippa för något som inte finns. Ändra språket så mycket ni vill men inte mina barns kön! 
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!