• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Fjorgynn
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-30 14:34:53 följande:

Långt tillbaka i historien? Du menar typ ca 2010 plus minus något år, när Alliansen bestämde sig för att leka förmyndare över alla sjuka? Eller menar du att "hen" är värre än beslut som lett till flera självmord och mycken misär..?
    Alliansen är radikalfeminister.

Jag har inget exakt årtal när detta vansinne växte fram, jag misstänker dock att Gudrun Schyman har ett stort finger med i spelet av uppfostrandet utav genusfanatiker.

Älskar hur denna tråd utvecklats däremot :D.
    Radikalfeminister sitter och försvarar ordet med att "Det inte alls är politiskt laddat juuh!, Det är inget feministiskt påhitt!!!"
    Lite som SD Cool. "vi är inte alls rasister, men.."

När kommer hemsidan "jagärintefeministmen..."? haha pinsamt att vara feminist Solig 
  • Anonym
    Fjorgynn skrev 2012-08-30 19:45:59 följande:

Jag har inget exakt årtal när detta vansinne växte fram, jag misstänker dock att Gudrun Schyman har ett stort finger med i spelet av uppfostrandet utav genusfanatiker.

Älskar hur denna tråd utvecklats däremot :D.
    Radikalfeminister sitter och försvarar ordet med att "Det inte alls är politiskt laddat juuh!, Det är inget feministiskt påhitt!!!"
    Lite som SD Cool. "vi är inte alls rasister, men.."

När kommer hemsidan "jagärintefeministmen..."? haha pinsamt att vara feminist Solig 

oj, alliansen som radikalfeminister, det var en ny vinkling.

Gör mig nyfiken på vart du själv står politiskt.  
  • nihka
    Fjorgynn skrev 2012-08-30 19:45:59 följande:
    Ja, herregud, alla som röstar är radikalfeminister. Och de som låter bli också, för att inte tala om de som säger att de inte är det.

Även  Tomte   är radikalfeminist fast Tomte varken röstar eller låter bli.
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-08-30 19:50:40 följande:
    Ah, det trollas.
    ? Kaffe
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 20:20:38 följande:
    ? Kaffe
    Skål
  • Fjorgynn

Att lägga 67miljoner eller vad det nu exakt var på ideologibildning alá Genus"vetenskap" är för mig radikalfeministiskt.

Radikalfeministiskt är naturligtvis ett relativt begrepp, tvekar på att det finns någon öht som definierar sig som "radikal feminist" men feminister är dem i allra högsta.

Personligen står jag på egna ben när det gäller politisk åskådning, lite av varje kan man säga. 

• Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-30 00:57:24 följande:

Halmgubba på du.
    Vilken årgång är det?
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Faber
    nihka skrev 2012-08-29 20:36:50 följande:
    Jag hade öht inte kopplat det till dem tidigare eftersom jag inte bryr mig om dem. Visst,  jag har hört, men inte lyssnat. Radikala feministers ideologi är inget jag känner berör mig. Finns inte så många av dem här ute bland lantgårdarna. Du har visserligen fått mig att höra lite mer vad de säger och kanske om jag varit mer böjd att låta mig påverkas hade jag antingen lockats över till för eller emot sidan, men jag står kvar utanför. Hätsk kampanjföring, i ditt fall antikampanjföring kan även leda till att folk dras till det som man försöker sänka. Är det inte lite bedrövligt om det du gör även har den inverkan på någon?

Jag tycker du är extremt fel ute som kallar ALLA för genustalibaner som använder hen. Jag vet var jag står och därmed vet jag hur fel du har när du drar alla över en kam. Det ska man ALDRIG göra.      
    Jag är inte det minsta orolig för att min aversion skall driva folk i armarna på radikalfeministerna. Bekänner man sig till en så extrem ideologi så ansluter man sig nog oavsett vad folk säger.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • PumpkinQueen
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 16:27:51 följande:
    nej det är PunpkinQueen, kanske?

Är du möjligtvis lite paranoid, kanske? Glad
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!