• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Faber
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-31 23:54:06 följande:
    Den där åsikten som henhenhenhenhen kom med är ju helt subjektiv och bara en åsikt från denna person.
    Jag kan lika gärna uttala mig om exakta motsatsen och det säger inte att det är MER rätt än henx5:s åsikt.
    Larv är vad det är.
    Hysch, vi är ju lågutbildade människor som inte läst 180p genusteori och inte vet hur man sitter i en cirkel och stirrar på sitt skrev i någon seans i syfte att skåda ljuset och förnimma den sanning som det innebär att våra könsorgan inte gör oss till man eller kvinna.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-31 23:57:12 följande:
    JA, språket förändras men könen kan inte förändras! Så är det bara! 
    Kalla inte en pojk med snopp för något som inte finns, och inte en flicka med snippa för något som inte finns. Ändra språket så mycket ni vill men inte mina barns kön! 
    Halmgubbe.

För vem har sagt sig vilja ändra på dina barns kön?
    Det är inte vad ordet hen handlar om, tror du det så är du dåligt påläst.
    Alternativt kör en halmgubbe.    
  • Faber
    Anonym skrev 2012-09-01 00:01:58 följande:
    Halmgubbe.

För vem har sagt sig vilja ändra på dina barns kön?
    Det är inte vad ordet hen handlar om, tror du det så är du dåligt påläst.
    Alternativt kör en halmgubbe.    
    Det är precis vad det handlar om men man säger det inte högt.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Jellybeanbaby
    Faber skrev 2012-08-31 23:59:25 följande:
    Hysch, vi är ju lågutbildade människor som inte läst 180p genusteori och inte vet hur man sitter i en cirkel och stirrar på sitt skrev i någon seans i syfte att skåda ljuset och förnimma den sanning som det innebär att våra könsorgan inte gör oss till man eller kvinna.
    Skål skål på den!
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-09-01 00:03:32 följande:
    Ja, ja, jag vet att du tror det.
    Och jag vet att inget nån säger kan få dig att tro annorlunda.

Jag undrar bara varför du vill tro på dom konspirationsteorierna?    
  • PolyPond
    Faber skrev 2012-09-01 00:03:32 följande:
    Nej, det är få som erkänner halmgubbar.
  • Jellybeanbaby
    PolyPond skrev 2012-09-01 00:05:20 följande:
    Nej, det är få som erkänner halmgubbar.
    Du menar att det är få som erkänner det egentliga syftet med dem? isf håller jag med dig.
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-01 00:09:40 följande:
    Du menar att det är få som erkänner det egentliga syftet med dem? isf håller jag med dig.

eeh, det egentliga syftet med halmgubbar.
    Är inte det rätt uppenbart?     
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-08-31 23:57:12 följande:
    JA, språket förändras men könen kan inte förändras! Så är det bara! 
    Kalla inte en pojk med snopp för något som inte finns, och inte en flicka med snippa för något som inte finns. Ändra språket så mycket ni vill men inte mina barns kön! 

Vad som "finns" är relativt. Eller menar du att finska och ungerska är larviga språk? Tala om det för dem i deras ansikten, I dare you!

Ett exempel på relativism: varför ska vi kalla barn olika baserat på vad de har mellan benen? Varför "pojke" och "flicka"? Varför inte dela upp dem efter hårfärg istället? "blond" och "brunett"? Det finns givetvis inga "rödtoppar", det är bara "hittepå" precis som transgender, intergender etc!! Obestämd  
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-08-31 23:59:25 följande:

Gör dig själv en tjänst och skaffa ett paket koll.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!