• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • carolin82

Linus o Markus// Håller med att det har varit värdelöst i högsby. Men det har ändrat sig mycket. JUst nu faktiskt kommer bli jättefint där till sommaren när de fått ordning på allt. Är inte alls som det var i början. Men visst det slår ju inte Gekås i Ullared.

• Fia 85

Ska Till Ullared den 22..=D Längtar som sjutton.. ska bli grymt kul o shoppa dom sista grejjerna te bebben..=D e dock lite orolig för att ja inte ska klara av o gå så mycke där inne.. (är i vecka 34 då) men det e väl bara o bita ihop o ta det lungt eller?? Vi åker dit dan före så vi slipper åka bli o gå samma dag.. ;)

• AngelicaS

Fia85: Det fixar du, jag var där på bf+3 inga problem!

• Peak

ja det är nog olika i så fall för jag var där i v29 och jag var helt slut efter en hel dag där! Ont i hela kroppen och ryggen framförallt!

• carolin82

Men det är ju bra nu för de har ju kaffe hörnor som man kan sitta o vila i. Drick o äta nått. Sen ska man nog ta det lungt o hoppas på att det inte är så mycket folk.

• Mamsie

Rapport från Ullareds-shopppingen igår:
    (Vi som åkte var: jag, väninnan med mamma, min syster)

- Pynt till bröllopet: servetter, ljus, ballonger etc.

- Påsk: Det var dåligt med pynt, men jag hittade jättesöta ägg i alla fall. Och MASSOR av godis

- Till mig: Kläder; 2 toppar, 2 par stödstrumpor
    (inget till Max-i-magen den här gången).
    Makeupsvampar, borste och tonad dagcreme (vill ju va fiiiin när jag blir äkta fru )

- Annat smått till hushållet som schampoo, Idominsalva, hemarkiv osv...

Det kostade ca 750 kr att stämpla ut den här gången. Förra gången kostade det det dubbla *rodnar*
    3-4 veckor före bf åker vi igen

• Peak

750kr var ju inget...jag handlade för 4500 ca då snackar vi lite galen

• jossposs

vi handlade för 3000 kr när vi var där för några veckor sen, men jag och svärmor ska ta en runda till nästa månad och köpa det sista, nu när vi vet att det är en Hon i magen, lite enklare m sängkläder och sånt då

• Mamsie

Med inkomster på 2886 kr / mån så blir det till att hålla igen...
    *håller tummarna för att FK beviljar min sjukersättningsansökan så jag får fullt pension istället*

Fast vi har ju redan vagnen hemma, och sängen får vi "farmor & farfar-bidrag" till Lakan syr min mamma om hon orkar, annars gör jag det själv. Resten av grejerna handlar vi i början av juni.

*ansöker om VISA-kort utan begränsning till alla behövande blivande shoppinggalna morsor*

• samsara

Hej alla Gekås-fans! Har följt denna tråd nu i ren nyfikenhet, och snart ska jag och sambon upp för att handla till våran lilla bebis. Jag har sett denna härliga Enjoy Milk bodyn, och undrar nu, hur länge har den varit där? Vi ska upp om ca.3 veckor och jag vill så gärna ha ett gäng såna