Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Ekorrfamiljen: Oooh, så bra! Jag tycker dom är så söta!! Något annat man absolut inte får missa?
Här har ni ett ge-kås proffs
Jag är där minst va tredje vecka.
Handlar runt 700 kr varje gång - allt mellan himmel och jord
älskar alla bäbiskläder där . som överallt annars så finns det mycket till flickor, men vem har sagt att inte killar jag kan utsvängda byxor?
de har jättebra med babysiters, babyfiltar, skötväskor etc. Så ett råd handla inte de dyra på div. babyburiker innan ni varit på gekås.
de har ju även amningskupor, nappar, nappflaskor mm som är ett måste.
glömde säga. jag är uppvuxen i ullared och tillbringat mina första 20 år där så därav mina gala gekåserfarenheter
Här har ni ett ge-kås proffs
Jag är där minst va tredje vecka.
Handlar runt 700 kr varje gång - allt mellan himmel och jord
älskar alla bäbiskläder där . som överallt annars så finns det mycket till flickor, men vem har sagt att inte killar jag kan utsvängda byxor?
de har jättebra med babysiters, babyfiltar, skötväskor etc. Så ett råd handla inte de dyra på div. babyburiker innan ni varit på gekås.
de har ju även amningskupor, nappar, nappflaskor mm som är ett måste.
glömde säga. jag är uppvuxen i ullared och tillbringat mina första 20 år där så därav mina galna gekåserfarenheter
Ekorrfamiljen: Vilka bra tips, dom är nedskrivna
Ladyinblack: Ja, om du är där så ofta är du verkligen ett proffs! Vad mycket fynd du måste ha gjort i ditt liv
Just det!! Amningsbehåarna! De är suveräna. Märket heter Trofé och är sååå underbara. Har bara köpt 2 par (använder redan nu med amningskupa i) och jag ångrar att jag inte köpte fler, men å andra sidan ska jag åka en sväng till Ge-Kås när bebisen är född och då vet jag ju exakt vilken storlek mina bröst behagat anta också.
För dem som är gravida tipsar jag (igen?) om Key Zoon's mammatrosor! Superbilliga och så underbart sköna. Bra kvalitet faktiskt, trots priset. Köpte 6 st. och önskar att jag hade köpt fler. Love them!
VARNING!!!!!! VARNING!!!!!! VARNING!!!!!!
Jag köpte en mammablus, brun (finns även i svart och vitt) med gummiband över brösten och lösare över magen. Har precis tvättat det och det krympte SJUKT mycket! Nu täcker det inte ens magen. Jäkla skit! Vad gör man nu? Kan man skicka tillbaka reklamation? Det lönar sig knappast att åka ju.
Hör av dig till dem ! Känner en som hade problem med en vara de köpt där o de fick skicka in den o fick hem en ny... de slapp betala porto o allt också !
Så ring dem !
Ekorrfamilj:
håller med dej om både trosorna och bhn.... SÅ UNDERBARA!
Sitter med det just nu!
Har en svägerska som trots att tösen blir ett i sommar, och inte kunnat amma nånting nästan, fortfarande går med sina sånna amningsbhåar