• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Haley

Finelinefine:
    Jag har mailat de, får se vad de säger. Tror inte det hjälper att byta ut varan, den kommer säkert bara att krympa ändå, det är ju samma tyg.

• Pimz

haley: Jag har den tröjan. Min passar om man sträcker ut den ordentligt innan den torkat...

• Haley

Pimz: Jasså? Det kanske man skulle ha gjort då? Stod det på lappen? Nåja, antagligen är det för sent nu ändå.

• Kyoko

Ha ha ha jag skall till Gekås i början av Juni och har planerat att göra mina flesta inköp av runtomkringprylar dvs. kläder, handukar, lakan, nappar etc. där då. Jag tycker det skall vara skönt att göra allt under en helg och på så sätt slippa shoppande innan.

Så härom natten drömde jag att jag kom ner dit och sladdar in på barnavd. och alla babyprylar var slut!!!! När jag frågade en expedit var de var så sa hon att det är slut och fylls på först nästföljande onsdag!!!! Vaknade men värsta ångesten över att jag åkt 40 mil och så var allt slut och om ett par veckor skulle bebisen komma!!!!

Ha ha det är väl nu de jobbiga drömmarna skall komma.?

• Molgan

En liten fråga till er som varit där? Jag är ute efter en hård skötväska liknande den som babybjörn och babyproffsen har. Vet att det funnits någon som heter typ seger oxå. Finns det sådana varianter på GeKås och vad kostar dem? Tacksam för hjälp.

Ha en bra Påsk allesammans

• Peak

Molgan såg bara mjuka skötväskor, gillade dem inte men kostade 99 tror jag så de var ju billiga!

• Diz82

Jag misstänker att den tredje sorten du pratade om är SEGR, ett tyskt (?) märke som finns att köpa lite här och var. Ingen aning om den finns att köpa på ullared (har aldrig varit där ) men den finns nog säkert i någon av de vanliga baby-inköpsställena... Inte så dyr heller om jag inte minns helt fel.

• Pimz

Haley: Vet inte om det stod på lappen. Jag gör det med de flesta kläder... Testa att tvätta den igen och sträck den. D kan väl inte bli sämre iaf

• VåraHjärtan

hej tjejer.. ska med till ullared i slutet av denna månad..  är då i vecka 8 ungefär.. Är det för tidigt att köpa någon bebissak då? jag har redan handlat lite bebiskläder inna jag blev gravid och har allting i gadroben..
    tänkte mest på att det är så billigt där och att man kan fynda?!.

gravid 4+6
  • Felicia78

Har du redan börjat handla lite kläder o så, kan du ju lika gärna handla lite till på Gekås
    Men sen hade jag nog planerat in ett Gekåsbesök längre fram i graviditeten så kan man köpa en massa saker då. Nappar, babyolja, o sånt då... De ska jag göra.... Jag är i veck 8 nu.