Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Jessi - Nej skrev inte fel han menade verkligen att de va fint! Tänker aldrig döpa mitt/vårt barn till Britt-Olof eller Klas-Göran! Vill inte utsäta stackarn får sånna saker.
Oh- jag tror vi har glömt ett av de absolut värsta namnen genom tiderna- håll i er: BIRGER!!
Karsten!
Gert, kanske.
Hej!
Finns det verkligen några "fula" namn.?
smaken är som baken....: )
Håller helt med. Tänk er en liten söt kavat med linlugg och bruna ögon som heter Birger... helt plöstsligt blir Birger fint!
Alla bebisar är ju gulliga- och då blir ju namnen också det- precis som Embryo är inne på..... Även om jag kvarhåller att t ex Rakel inte är schysst mot en söt bebis
Oh! Rakel är på tre i topp hemma hos oss! Tänk vad olika det kan vara. Men tänk på att man namnger inte bara en bebis!! Man ger en MÄNNISKA ett namn. Som ska bli vuxen.
Helt klart ROLF!!! Det är fruktansvärt:_D
Skrattmås: Det är det som är så kul med den här tråden
Man kan inte låta bli att hitta namn som man gillar. Eftersom alla tycker så olika. Det var rätt kul när någon skrev för ett par dagar sedan att hon hittade fler namn i den här tråden till kommande bebisen- än i andra namntrådar!