Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Alexandra
Louise
Therese
Gräsliga namn! T.o.m på en söt unge!
Hihi, detta var kul! Många gräsliga namn, men vissa fina....
Hittade både min sambos namn, mitt 2a namn, o halva släkten.....
Jag o mina 3 syskon heter alla "amerikanska" namn.... Speciellt jag o en av mina 2 systrar får ofta höra om våra namn är "smeknamn" o folk undrar vad vi heter på "riktigt".... hihi
Här komer några fula namn till: Kurt-Arne, Henrietta, Matilda, Gudrun, Rutger, Arvid, Olvert, Olivia, Sven.....
Haha, brukade alltid skoja med en killkompis, (han hette just sven), att antingen tyckte hans mamma inte om han, eller så måste det varit en "s¨vår förlossning" Hihi!
Som många andra sagt, det beror åxå mycket på om man känner någon med ett visst namn, tex, en riktigt elak, taskig dam jag kände hette Matilda..... Därför hatar jag det nu....
Den här tråden är ju vansinnigt rolig! Håller med DaGuppy: Gert!! Jag börjar garva bara jag tänker på en söt liten kille i en vagga som heter Gert!
Håll i er nu!!! Det fulaste kill namnet måste vara Gösta och det fulaste tjej namnet.... GUSTAVA!!!!!! *Uääck* :(
Todaisy: Jag är rätt förtjust i både Alexandra och Louise måste jag erkänna
Min man heter Lars-Göran och hans syster Ros-Marie..... Riktiga höjdare *s* Jag vet inte hur många gånger jag undrat vad mina svärföräldrar tänkte på!!
sverker är så fruktansvärt fult
Jag tycker
Maximilian och Anastasia är de värsta
Sen gillar jag inte namn som låter som smeknamn och förkortningar ex Lina, Lisa, Mia, Ina, Lia
Har svårt för namn som ska låta så fiiiina ex Victoria, Josefina, Isabella, Louise
Killnamn har jag inte hittat några riktigt vidriga än ;)
Ojj! Trodde inte att det var så många som kunde tycka att Louise är så fult. Fast man är väl partisk kanske - heter det själv
Här kommer ett fult namn på killfronten: Styrbjörn!
Går lite mot strömmen här och säger att namn som
Alexandra, Viktoria, Olivia och Matilda är fina namn!
Liksom Tilde, Malou, Jennifer.
Däremot har jag svårt för dessa namn: Olga, Märta, Tyra, Johannes, Jakob, Katrin, Pia mfl.