• maddienixy

Fulaste namnen

Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

Jag gillar inte Bert & Britta.

• Svar på tråden Fulaste namnen
  • Blacklizzard

Råkade få på tvn å då var det farmen:-/....å där fanns en stackare som hette Sven-Mikael.....men ursäkta.... Är det inte olagligt att ge sitt barn ett sånt namn?? Killen var mellan 20 å 30 nånting.

Annars är Glenn ingen höjdare och inte min mammas andra namn...Ragnhild heller.Gammelmormor hette förresten Hildur. Jag är glad att dom inte är så mycke för traditionen att föra namnen vidare i min släkt.

• Bodil

hi hi hi....
    Cliff, Leroy och Bob är ABSOLUT dom fulaste namnen jag vet...
    Jag börjar skratta så fort jag hör dom. hi hi hi

• Fanny f

jag har sett namn som emanuel, tindra, lea, jessica, benjamin, alfred och august i den här tråden, och det är enligt mig jättefina namn!
    Jag tycker nog faktiskt att nästan alla namn är fina:)

• Momalicious

Alla namn som låter riktigt bonniga, typ Ronny Jonny Conny Roger Robert osv. Sen finns det såklart många mer.

• millie89

rasmus är det värsta namnet jag vet... jag förstår inte vem som vill ge sitt barn namnet "ras-mus" då kan man ju lika gärna ge namnet "ras-katt", "ras-kanin" eller  varför inte  "ras-råtta"! nä tvivale!

sen tycker jag inte att ejvor är särskilt vacker heller! skulle i alla fall inte kalla mitt barn "ej vår", eh... är det någon annans barn då eller....?

• kickan89

vincent är det absolut fulaste namn jag vet. avskyr det verkligen. får nästan kväljningar av att uttala det.

• Stolletunabon

Jag gillar absolut inte Åslög, Börje eller Hildegard. Om det är nån här som tycker de namnen är fina, så ursäktar jag.

• Stolletunabon

Kom på ett till namn: Gurli!!

Svar på tråden Fulaste namnen