Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Råkade få på tvn å då var det farmen:-/....å där fanns en stackare som hette Sven-Mikael.....men ursäkta.... Är det inte olagligt att ge sitt barn ett sånt namn?? Killen var mellan 20 å 30 nånting.
Annars är Glenn ingen höjdare och inte min mammas andra namn...Ragnhild heller.Gammelmormor hette förresten Hildur. Jag är glad att dom inte är så mycke för traditionen att föra namnen vidare i min släkt.
hi hi hi....
Cliff, Leroy och Bob är ABSOLUT dom fulaste namnen jag vet...
Jag börjar skratta så fort jag hör dom. hi hi hi
jag har sett namn som emanuel, tindra, lea, jessica, benjamin, alfred och august i den här tråden, och det är enligt mig jättefina namn!
Jag tycker nog faktiskt att nästan alla namn är fina:)
Alla namn som låter riktigt bonniga, typ Ronny Jonny Conny Roger Robert osv. Sen finns det såklart många mer.
rasmus är det värsta namnet jag vet... jag förstår inte vem som vill ge sitt barn namnet "ras-mus" då kan man ju lika gärna ge namnet "ras-katt", "ras-kanin" eller varför inte "ras-råtta"! nä tvivale!
sen tycker jag inte att ejvor är särskilt vacker heller! skulle i alla fall inte kalla mitt barn "ej vår", eh... är det någon annans barn då eller....?
vincent är det absolut fulaste namn jag vet. avskyr det verkligen. får nästan kväljningar av att uttala det.
Quno/Kuno! Jag ryser av namnet...
Gert-jan?
Jag gillar absolut inte Åslög, Börje eller Hildegard. Om det är nån här som tycker de namnen är fina, så ursäktar jag.
Kom på ett till namn: Gurli!!