Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Alla namn med hittepå-stavning. Till exempel Jazon, Jezper, Cazzandra.
Kenty,Kunigunda,Anemone
Alla gullegull påhittade namn som ungar heter nuförtin tex. Meja
Namn som Linda Rosing har döpt sina barn till/kunde ha döpt sina bra till,tex . Liam,Melissa,Kevin,Tiffany
Har också svårt för sönderstavade namn. En här i stan ville döpa ungen din till Timmbastian(dör var ett fult namn till),men det skulle ju självklart stavas på ett udda vis...håll i er...Thimmbazzthiann :O
Vet ej om ungen väl fick heta det dock...
Hugo och Greger.
Michelle, Kevin och Jamie. Urkan purkan!!! Fy såna vedervärdiga namn de är!
Jag tror att Petronella är bland det fulaste som finns! namnet ger mig rysningar
Hörde precis att min mans ex syster (hängde ni med) ska döpa sin pojk (som inte är född ännu)
ska heta Norpan..
Visst ett gulligt smeknamn men knappst något man vill heta som tilltalsnamn..
Stackars barn när han är tonåring eller vuxen och ska söka jobb...
Hu
Shit, Norpan? På riktigt?
I think we have a winner...
Jag är inte så glad i dubbelnamn som Jan-Olov och likande. Både Jan och Olov kan vara fina namn men inte som dubbelnamn. Sen gillar jag inte namn som skriker trender och amerikansk populärkultur som Liam, Noah, Elijah, Jonah, Vanessa, Melissa, Tiffany, Enya, Leia, Meja(kanske inte amerikanskt), Natalie, Melvin, Kelvin, Kevin, Charlie, Jamie, Neo, Eddie
Sen finns det ju äldre/medelålders namn som inte är så fina som Gun, Britt, Örjan, Roger, Jörgen, Kennet, Dennis, Jonny, Conny, Bert, Irene, Susanne, Madeleine, Berit, Jimmy
Men det är roligare att prata om namn man gillar