Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Jag hade glömt att jag ska till frissan nästa vecka. Kan bara på måndag nu. Ska vi boka nästnästa vecka istället innan vi hinner boka upp oss på olika håll då? Enda är ju att jag på onsdag får nästa läkartid för veckan därpå så det är svårt att styra men vi kan väl bestämma en dag preliminärt iaf?
Inte varit på öf i blackan ännu. Ska dit nästa vecka för första föräldragruppträffen.
jasså , jag har precis bytt till blackan från brommaplan, så ska dit å träffa camilla på bvc för första gången, så kommer väl få börja i någon föräldrargrupp. vilken på bvc träffar du? vi kanske hammnar i samma grupp på bvc.
i brommaplan gick man i föräldrargrupp redan när bäbsien var 4 veckor =) Jag kan måndag ock tisdag veckan efter denna vecka som kommer. den 17 och 18, som det ser ut nu =)
hoppas ni får en trevlig helg med tjejer =)
Har inte LoG Camilla? Jag har Marianne. Var går du på bvc Marla?
Vad kul med träff så tidigt, här verkar det vara typ två månader... Var inte brommaplan bra? Funderade på den men valde blackan då det är mycket närmare. Vore kul om vi råkade hamna i samma grupp. Är väl inte så många veckor som skiljer, typ tre veckor?
Vet att jag inte kan den 18e men kommer inte ihåg nu att jag har något den 17e. Kan kolla det. Kan ni andra tjejer den 17e?
Jag kan den 17e
Verkar vara svårt att få ihop nåt ;) tror jag kaN den 17 också.
Ska vi bestämma 17:e? Jag kan nämligen också då! 
Yeey då säger vi 17e?
Marla har du kollat upp det?
Ska vi köra fika i k5 eller något annat?
Jag kan också 17.e hoppas bara milians förkylning och hosta har försvunnit då :( tråkigt när dom är snuviga, fast är väl bara att vänja sig, kan tänka mig hur det är sen när dom börjar leka med andra barn och tugga på alla saker.
vilken tid ska vi ses?
ska vi säga halv 12 ? eller 11? hoppas bara vädret är bra den dagen =)
ekot ska du på föräldrargrupp i morgon klockan 13.00?
hon satt in mig i en grupp idag, vi skulle vara runt 13 pers, så rätt många i den gruppen =)