• Ekot

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Hej,
    är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?

• Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
  • Ekot

11 eller 11.30 funkar för mig. Ska till astrid lindgren för höften imorgon och får nästa tid då, hoppas inte att vi får den 17 så det krockar!

Karollina ja det ska jag! Vad kul! Då ses vi imorgon! Oj 13 pers är många, hoppas det är trevliga tjejer och bebisar

• Karollina

ok, hoppas du får en annan tid en den 17.e.
     jag tror jag ska gå i mån, min mamma kanske skulle komma hit i morgon beroende på väder, hon bor i sandviken. hade visst lovat det. ska prata med henne i kväll, sen vet jag om jag ska gå i morgon =)

Vore roligt om man kunde vara med =)  

• Ekot

Otur att det är samma dag. Du kan ju skriva när du vet hur det blir, så jag vet om jag ska hålla utkik efter dig

LoG är ni också så många i din föräldragrupp?

• Karollina

Hej! det skulle bli snöstorm i gävle uppsala, hoppas det inte kommer hitåt.

så jag hade tänkt gå på föräldrargruppen som det ser ut nu :) ja du får hålla utkik, ska göra det jag med. men jag har svårt för att känna igen ansikten :(  

Ja 13 är väldigt många, för många sa hon på bvc, så vi kanske måste dela upp oss i grupper om alla kommer.
    i brommaplan var vi 6 st och alla kom inte  varje gång. 

• Ekot

Oj ja jag ska til AL på förmiddagen så måste ut oavsett :-/ jag är jättedålig på ansikten jag med. Får lyssna efter ditt och sonens namn undrar hur nära alla bor. Finns det såå många som fått barn under den perioden här i närheten? visst var det första barnet-grupp?

• Lycklig och glad

Vi är 10 i vår mammagrupp vilket också är rätt många - jag trivs jättebra i min, har hittat en mamma och vi är redan jättebra vänner :) I min grupp är vi fyra som bor i Ängby park, Ekot! :)

• Ekot

Haha ja mycket barnvagnar här får se om någon mer gör det i vår grupp

• Karollina

minsta barnen var 4-5 veckor, prata hon om. så min är bland dom äldsta. var tvärs om i brommaplan då var han yngst =) men vi ses snart är på väg, milian ska bara äta och byta om, svårt det där å hålla tider oftast kommer man allt för tidigt =)

• Ekot

Tack för idag karollina

Blev sugen på göra gipsavtryck. Någon mer än karollina som gjort det? De har de på öf på mån och tis kl 10.30. Skulle vilja ge det i julklapp men kan inte på tis då vi har hörseltest så är bara på mån kvar. Tänkte om fler var sugna på gipsavtryck kanske vi kan ses på öf istället?

Vi träffade en annan tjej på föräldragruppen som vi bjöd in till på måndag så vi kanske blir fem mammor

LoG vi hade ingen ängby parkbo i gruppen men alla bor ju nära. Närmast bor ovan nämnda tjej som bor vid bron längs gångvägen blev 10 mammor på träffen idag

• Lycklig och glad

Kul att det blev bra för er :) Jag har gjort gipsavtryck... Gjorde det på andra mammaträffen. Men skulle vilja ha händerna. Var min kompis Lovisa med?

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?