Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Tack för idag! Kul att träffa er. Håller med dig Marla - fler träffar får bokas in ;)
Absolut. Nästa år dock
Det var riktigt trevligt, att träffas =) Ekot: Maria från föräldrargruppen skickade sms till mig, sa då att du skickat ett mail på facebook, men var fel, för hon hade inte fått något mail :( men hon ville följa med nästa gång =)
Ja hon smsade det sen till mig också men sen vänförfrågade hon mig och trycker jag på den Maria jag nu är vän med och väljer att skriva meddelande så dyker det upp som historik så det är hon... Kanske blivit något annat strul men är samma person iaf
hon har iaf inte tappat bort lappen med nummer ^^ nu har vi iaf hennes nummer så nu får vi tag på henne
ok =) det var ju tur det var rätt person =) jaa typiskt jag har ännu inte hittat lappen haha!
var och vaccinera Milian igår, men igår kväll och nu har han hög feber, man blir så orolig, och han var hemsk i går, så gnällig :( hoppas alvedon tar ner febern!
god jul på er, hoppas ni får en mysig jul!
Åh vad trist att Milian blev dålig av vaccinet
hoppas han mår bra snart igen. Här vaccineras Ludvig i januari. Skönt att göra efter helgerna.
Har inte heller hittat lappen ännu :-/
God jul, hoppas ni får en fin första jul med de små :)
God jul! Tack detsamma Marla med dina två fina tjejer
Ludvig är färdigbehandlad för höften! Idag var vi på ultraljud och läkarbesök och höften var jättestabil så nu är han klar och har inga restriktioner! Total lycka här!