• Ekot

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Hej,
    är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?

• Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
  • Karollina

Ja hoppas verkligen det blir av denna gång, fast är det massa snö så det inte går att komma fram med vagn, kan jag inte komma, ska ju gå från Råcksta till K5. Är såå trött på all snö som kommer hela tiden, man blir helt strandsatt, mysigt när man är inne, inte lika mysigt att ploga sig fram haha.

ska vi säga 11.30??? 

• Ekot

11.30 låter bra. Hoppas de plogat gångvägarna då karollina

• Karollina

ja vi får hoppas dom har det. =) jag hittar inte pappret med tele nummer till tjejen på föräldrargruppen :( har du kvar det ekot?

• Ekot

Trodde jag hade koll på det men hittar det inte nu. Tror jag hittade henne på facebook så skrev ett meddelande där.

LoG har inte skrivit sen i torsdags. Hoppas hon har koll på planerna iaf.

• marla333

Syns imorgon då tjejer! Hoppas jag hittar rätt och inte raggar på nån mamma som bara råkar vara där ;)

• Karollina

ok, det var bra gjort att komma ihåg namnet =) ses i mån, så hoppas vi på en fin solig vinterdag, kan inte vara för mycket begärt ;)

• Ekot

Ska iaf inte vara så kallt imorgon...
    Mindes inte namnet men hon bor nära mig och pekade ut ungefär var så sökte på adressen och på andra husnumret jag sökte på kände jag igen hennes namn. Kände mig som värsta stalkern men ville inte hon skulle känna sig bortglömd. Får se om hon vill följa med eller inte.

Ses imorgon!

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?