Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Hej,
är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?
Ah då förstår jag Ekot! Klart du vill ha julklappar innan jul ;) Imorgon är det när också gips? Tror jag!
Tack själv, var trevligt :)
ja men vi kan väl träffas där annars =)
såg på hemsidan, det stod om fotografering, att man kunde anmäla sig till det, fast man skulle kolla anslagstavlan där. det vore roligt å ha ett proffsigt kort =)
det är ju en rolig julklapp, även att ha kvar själv, tänkte göra en till när han är ca 6 månader se skillnaden =)
Vad är deras hemsida?
Jag ses gärna på öf men om ni föredrar k5 så försöker jag hinna med det också
Jag ses gärna på café :) Men Öppna funkar också. Dock är ju tisdagar att föredra med babycafe.... Vilken tid på måndag?
sökte på google öpnna förskolan blackeberg så får du upp sidan.
Ja tisdagar är ju att föredra på öppna, man är ju lite rädd för dom äldre barnen som kan vara där på måndagar, tänker på alla smittor som finns på dagis, som dom kan ha med sig.
fast man får tänka på hygien, men k5 är trevligt det med.
Vi kör på k5 tycker jag. Vill inte utsätta småttingarna för stora barn-baciller en vecka innan jul. Onödig risk!
Ska vi säga 11 eller 11.30?
Såg just väderleksrapport, ska snöa 10-20 cm kommande dygnet. Bra ha i åtanke när man ska ut med vagn.
Hoppas jag också!