• hjärtemamma

Gå ner 30 kg eller mer?

Någon mer här inne som behöver går ner 30 kg eller mer och vill kämpa tillsammans? Jag väger 95 kg idag ( har gått ner 1 kg) och mitt slutmål är 65 kg. Delmålet ligger på 80 kg. Någon som vill hänga på? Man blir mer motiverad tillsammans med andra tycker jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-19 08:30
    Kan tillägga at jag kommer försöka gå ner i vikt genom att ändra livsstil. jag har ändrat mina matvanor, försöka motionera i någon form varje dag och bara äta godis eller andra sötsaker på lördagar.

• Svar på tråden Gå ner 30 kg eller mer?
  • hjärtemamma
    micksaan skrev 2012-09-04 14:31:12 följande:
    Minus 0,5 kg denna vecka. Haft tenta så har varit ont med promenader de senaste 2 veckorna men startade upp imorse med en powerwalk före frukost. :)
    Säger som Sagolina, 0,5kg på en vecka är bra, även om man vill att det ska gå mycket fortare
  • Caaarroo

Heej. Jag vågade inte väga mig idag, :P är så rädd för att bli besviken så nu har jag bestämt mig för vägning varannan vecka. Jag har skött mig utmärkt om man kan säga så! :D

• Sagolina
    Caaarroo skrev 2012-09-05 22:21:04 följande:
    Heej. Jag vågade inte väga mig idag, :P är så rädd för att bli besviken så nu har jag bestämt mig för vägning varannan vecka. Jag har skött mig utmärkt om man kan säga så! :D
    Kan vara en bra idé att börja väga sig varannan vecka, då får man se (förhoppningsvis) större resultat! Tror jag kommer börja med det när takten börjar minska. Just nu går det ganska bra undan ännu, men kommer ju att sakta av senare...
  • hjärtemamma
    Caaarroo skrev 2012-09-05 22:21:04 följande:
    man känner ju själv vad som är bäst för en själv...känns det rätt att väga sig varannan vecka ska du göra det tycker jag
  • hjärtemamma
    Sagolina skrev 2012-09-07 05:33:25 följande:
    Jippii med två dagar till godo har ja nu nått första delmålet: Ner till 95kg!

Grattis! Måste kännas skönt
  • Sagolina

Känns superskönt! Nu är jag ännu mera peppad att hållas duktig dessa tre sista dagarna, så kanske jag kommer ännu liiite lägre innan jag åker iväg:D

• Griffonmatte

Imorse stod vågen på 83,9! Lycka!
    Vägde 96 kg när jag började 30 juli...
    Nu jäklar ska jag ner till sjusiffrigt!

• Mamma till 3 M

im back.. förlåt för stor frånvaro.. men var i mallorca 4:e-11:e och hade då all inclusive vilket resulterade i att man åt o drack onyttigt ständigt i 7 dagar i sträck.. vågen visade 3.5(!!!!!!) kg + när vi kom hem så bara några gram till startvikt igen.. men gått ner lite och har 1,5 kg kvar tills jag når samma vikt som innan jag åkte.. nu blir de stenhårt igen!!!  heja på er alla duktiga som fortsätter gå neråt!

• Sagolina

Kom hem från en vecka på Cypern idag och vågen stannade på 98kg då  jag testade för en stund sedan:S +3,5kg för mig också på 7 dagar... Nå, imorgon blir det riktig vägning och mätning och så hoppas jag på att största delen av det jag lagt på mig i veckan försvinner till nästan måndag!

Svar på tråden Gå ner 30 kg eller mer?