• hjärtemamma

Gå ner 30 kg eller mer?

Någon mer här inne som behöver går ner 30 kg eller mer och vill kämpa tillsammans? Jag väger 95 kg idag ( har gått ner 1 kg) och mitt slutmål är 65 kg. Delmålet ligger på 80 kg. Någon som vill hänga på? Man blir mer motiverad tillsammans med andra tycker jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-19 08:30
    Kan tillägga at jag kommer försöka gå ner i vikt genom att ändra livsstil. jag har ändrat mina matvanor, försöka motionera i någon form varje dag och bara äta godis eller andra sötsaker på lördagar.

• Svar på tråden Gå ner 30 kg eller mer?
  • Emmaoez

Jag hänger gärna på! :) startade den 14:e på 74,9 och har ett mål på 53kg. Väger och mäter mig varje måndag. Låg i måndags på 71,8 och 2 cm minus på midjan:) äter mindre portioner och unnar mig bara något gott på lördagarna:) bokför allt i shape up Appen för att kunna ha en bra översikt. :)

• hjärtemamma
    Emmaoez skrev 2012-08-22 11:56:00 följande:
    Jag hänger gärna på! :) startade den 14:e på 74,9 och har ett mål på 53kg. Väger och mäter mig varje måndag. Låg i måndags på 71,8 och 2 cm minus på midjan:) äter mindre portioner och unnar mig bara något gott på lördagarna:) bokför allt i shape up Appen för att kunna ha en bra översikt. :)

Hej! Kul att du vill följas åt här. Bra gjort att redan ha gått ner 3 kg. Började du 14 augusti?
  • Emmaoez

Japp augusti!:) gissar på att det är vätskan som försvunnit:)
    Sorry, vet inte hur jag lyckades missa att ts sökte folk som skulle ner minst 30 kilo :/

• hjärtemamma
    Emmaoez skrev 2012-08-22 12:52:41 följande:
    Japp augusti!:) gissar på att det är vätskan som försvunnit:)
    Sorry, vet inte hur jag lyckades missa att ts sökte folk som skulle ner minst 30 kilo :/
    du får gärna vara med ändå...
  • hjärtemamma
    villbligravid2012 skrev 2012-08-22 20:27:47 följande:
    har äntligen kommit igång med träningen nu :) simma 800 m igår och idag 900 m :)
    kanonbra ju...härligt när man kan öka gång efter gång
  • Griffonmatte

.....och så kom mensen. ahaaa, och nu då? svullen runt magen, konstant hungrig.... Kul när man är laddad....

• Griffonmatte

Trodde jag kunde få gå ner sista kg till veckovägningen, då har jag rasat 10 pannor. Men med mensen nu tror jag knappast det :((

• Bättan

7 kg is gone! Känns och syns ;)
    Bara 4 kvar tills första målet! Och bara 9 kvar tills andra målet!!! Sååååå laddad jag är :)
    Har bokat resa till i vinter, bättre morot kan man inte ha :)

Svar på tråden Gå ner 30 kg eller mer?