• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (Skraj)
    Anonym (oj!) skrev 2012-08-27 16:53:12 följande:
    Ärligt talat TS låter du som den där tjejen i den andra tråden (borttagen nu?) som bjöd hem en dominant kille och  nu sitter hemma och snyftar blodig och blåslagen...

Går det inflation i sådana här trådar just nu? Tycker det dyker upp "smisktrådar" och ug-trådar överallt men det har jag egentligen inga problem med i sig, det som får mig att undra om de är äkta eller bara vill provocera, är att de tycks bli grövre och grövre, fler och fler tycks ta riskfyllda eller korkade beslut etc.

Troll? 
    Jag hade nog också trott att detta var en trolltråd om jag inte hade startat den själv. Men nej, det är helt sant. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska bevisa det.
  • Miss Skywalker

Men du. Du skriver ju här för att du innerst inne fattar att det här kanske inte var så smart. Du vet ju redan vad du bör göra..

• Silversäl

Jag har enbart läst TS och hennes inlägg.

Det låter mest som att det enda du gör är att försvarar honom och att du ska träffa honom. Du verkar vara ganska bestämd på att det är det du vill göra även om du inte helt vill erkänna det varken här eller för dig själv?
    Sen varför man väljer att träffa någon på detta vis om man inte helt litar på kan jag inte helt förstå.
    Jag gillar också att bli dominerad, dock inom mina egna gränser. jag skulle aldrig acceptera att någon steg över dem. Du verkar inte vara helt säker på var dina gränser går.

Du skrev i något inlägg att du inte är självdestruktiv, men att göra något som man är medveten om kan göra en illa ÄR självdestruktivt. Sen hur du väljer att definiera självdestruktivitet är en annan sak.
    Att du inte väljer att ha en dominerande sexpartner som du litar på ist, är självdestruktivt.
    Sen kan du säga vad du vill om den saken.

Varför du sätter dig själv i en situation som denna som du uppenbart tycker är mer eller mindre jobbig kan jag inte svara på, men någon anledning har det självklart. allt har alltid en anledning. du kanske borde ta reda på va din är innan du går vidare.

• Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-27 16:19:54 följande:
    Men vill du det? Lämnas blåslagen, blodig och verkigen skadad?
    Nej, absolut inte. Det har jag upplyst honom om, och jag är tämligen övertygad om att han kommer respektera det.
    Miss Skywalker skrev 2012-08-27 23:04:21 följande:
    Men du. Du skriver ju här för att du innerst inne fattar att det här kanske inte var så smart. Du vet ju redan vad du bör göra..
    Nä, visst är det en risk. Det är det ju absolut.
    Silversäl skrev 2012-08-27 23:19:53 följande:
    Jag har enbart läst TS och hennes inlägg.

Det låter mest som att det enda du gör är att försvarar honom och att du ska träffa honom. Du verkar vara ganska bestämd på att det är det du vill göra även om du inte helt vill erkänna det varken här eller för dig själv?
    Sen varför man väljer att träffa någon på detta vis om man inte helt litar på kan jag inte helt förstå.
    Jag gillar också att bli dominerad, dock inom mina egna gränser. jag skulle aldrig acceptera att någon steg över dem. Du verkar inte vara helt säker på var dina gränser går.

Du skrev i något inlägg att du inte är självdestruktiv, men att göra något som man är medveten om kan göra en illa ÄR självdestruktivt. Sen hur du väljer att definiera självdestruktivitet är en annan sak.
    Att du inte väljer att ha en dominerande sexpartner som du litar på ist, är självdestruktivt.
    Sen kan du säga vad du vill om den saken.

Varför du sätter dig själv i en situation som denna som du uppenbart tycker är mer eller mindre jobbig kan jag inte svara på, men någon anledning har det självklart. allt har alltid en anledning. du kanske borde ta reda på va din är innan du går vidare.
    Nej, det är sant att jag inte vet helt var mina gränser går. Jag har varit med män som slagit mig och strypt mig tills det har svartnat och tills jag börjar gråta. Men jag har aldrig känt att det har gått över gränsen. Jag har aldrig varit rädd. Full med adrenalin och känslor men inte rädsla. Ingen av de herrarna drog det längre än så, så jag vet inte var min gräns går nej.

Visst kan man se det som självdestruktivt att ta denna risk. Men det är ju en risk att ta med hem en man från krogen en lördag också. Han kan också vara en sexmördare.

• Silversäl
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 23:28:41 följande:
    Visst kan man se det som självdestruktivt att ta denna risk. Men det är ju en risk att ta med hem en man från krogen en lördag också. Han kan också vara en sexmördare.

Visst är det så.. och jag varken har eller skulle göra det. För jag vill inte utsätta mig för det som skulle kunna hända. Det är inte på något vis värt det eventuella positiva som skulle kunna hända, på något vis.
  • Silversäl
    Silversäl skrev 2012-08-27 23:31:29 följande:
    Visst är det så.. och jag varken har eller skulle göra det. För jag vill inte utsätta mig för det som skulle kunna hända. Det är inte på något vis värt det eventuella positiva som skulle kunna hända, på något vis.
    tycker DU att det var värt det?

Om han skulle göra hemska saker mot dig.. skulle du tycka att det var värt att du testade det ändå?
  • Anonym (Skraj)
    Silversäl skrev 2012-08-27 23:37:16 följande:
    tycker DU att det var värt det?

Om han skulle göra hemska saker mot dig.. skulle du tycka att det var värt att du testade det ändå?
    Nej, det skulle jag inte.
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 23:28:41 följande:

Världens sämsta argument. Den risk du tar är mkt större än när någon tar hem en man från krogen, det inser du va?
  • Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-27 23:51:46 följande:
    Världens sämsta argument. Den risk du tar är mkt större än när någon tar hem en man från krogen, det inser du va?
    Ja...
  • Silversäl
    Anonym skrev 2012-08-27 23:51:46 följande:
    Inte nödvändigtvis faktiskt..
    en man man tar en från krogen som man inte känner kan ju vara precis hur som helst? hur ska man veta?
    Förvisso har den kille som TS pratar om uppvisat tydliga tecken på att han inte är helt safe.. men en människa man träffar på krogen behöver inte vara mer safe bara för att han verkar trevlig. man tar en risk där med, även om det i TS fall är mer uppenbart att hon tar en risk.
Svar på tråden Rädd för min date