• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-09-05 10:23:10 följande:
    Ok, det är på den nivån du VILL bli behandlad? Där försvann min respekt. VILL man utsätta sig för det så har åtm inte jag några sympatier kvar. Vi får bara hoppas att du inte kvävs till döds av dina egna spyor så att ditt barn har en mamma nästa vecka också.
    Nej, verkligen inte. Jag har sagt åt honom att jag inte vill bli pissad på och grejer. Fistad har jag inte sagt till om, det måste jag göra. Tack för påminnelsen. 
    Ramborg skrev 2012-09-05 10:33:39 följande:
    Undrar vad som kan göra att en människa VILL uppleva negativa känslor. Rädsla, oro, smärta osv. En frisk människa undviker vanligtvis det som är negativt.

Tror man att man förtjänar att dåliga saker ska hända en? Eller att man hindrar Ödet från att drabba tex ens anhöriga om man själv utsätter sig?

För det verkar inte som om TS är intresserad av lite "vanligt" smisk i sängen. Det här verkar vara något annat.
    Det är inte bara negativt. Ur det kommer eufori, en vakenhet, ett rus. "Your pride must go through shame in order to obtain glory". Det är svårt att förklara sådana saker. Jag tycker om att känna att jag lever.
    Anonym (galet) skrev 2012-09-05 12:26:40 följande:
    TS: Du frågar i trådens början om du är vansinnig. Ja, tycker nog att detta gränsar till vansinne.
    Vad skulle det annars vara? Inte helt friskt i alla fall.

Varför vill man utsätta sig för något som skulle vara i alla fall min mardröm?
    Tycker inte om att vara rädd och speciellt inte om man måste vara rädd för att klara livhanken.

Tänk om du får hjärnskador av syrebrist? Varför tar man sådana risker? Det är för mig obegripligt.

men, vi gör alla våra val i livet och en del går inte att stoppa bara. Det kanske är som ett slags tvångsbeteende
    hos dig?
    Ja, lite tvångsbeteende är det. Jag utmanar alltid mina gränser och andras gränser. Jag är sådan, jag har alltid varit sådan.

• puss

Många svaga kvinnor söker en identitet genom en dominant och våldsam man.
    Det går ju bra, tråden frodas.

• Jellybeanbaby
    Finis skrev 2012-09-05 14:10:49 följande:
    Och du tror att han kommer respektera dina önskningar?
    Hon VET att han inte kommer respektera henne alls. Hon tänder på det.

Finns det inte nån undersökning som visar att de flesta porrstjärnor blivit utnyttjade som unga?
    Undrar om det är nåt sånt som ligger bakom TS fall
  • Jellybeanbaby
    Baginbox skrev 2012-09-05 14:15:35 följande:
    Varför inte? Det är väl precis lagom både maktlöst och förnedrande att ha en hand hårt runt halsen, den andra långt upp i livmodern samtidigt som han pissar på dig och talar om hur kort tid du har kvar i livet. Han beskriver samtidigt vad och hur han gör med ditt barn när du är borta sedan. Låter optimalt tycker jag. Go for it. Han verkar vara precis vad du behöver.
    Helvete, var du tvungen att skriva det där? Rena skräckfilmsmanuset. Ring Hollywood.

• Anonym (a)
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-05 13:12:04 följande:
    Nej, verkligen inte. Jag har sagt åt honom att jag inte vill bli pissad på och grejer. Fistad har jag inte sagt till om, det måste jag göra. Tack för påminnelsen. 

Det är inte bara negativt. Ur det kommer eufori, en vakenhet, ett rus. "Your pride must go through shame in order to obtain glory". Det är svårt att förklara sådana saker. Jag tycker om att känna att jag lever.

Ja, lite tvångsbeteende är det. Jag utmanar alltid mina gränser och andras gränser. Jag är sådan, jag har alltid varit sådan.

du förstår väl att han kommer att göra allt du har sagt att du inte vill
  • Anonym (Skraj)
    Anonym (a) skrev 2012-09-06 00:03:18 följande:

du förstår väl att han kommer att göra allt du har sagt att du inte vill
    Nej, det tror jag inte.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 00:46:06 följande:
    Nej, det tror jag inte.
    Så vad startade du tråden för då?
  • Rollergirl
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 00:46:06 följande:
    Nej, det tror jag inte.
    Vad tror du kommer hända då?
    A real SanSan fan!

• Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-05 13:12:04 följande:
     "Your pride must go through shame in order to obtain glory".

Missade detta innan. Skitprat. Pseudointellektuellt skitprat. Finns ingen rimlig anledning att förnedra sig för att vara stolt över sig själv. Gå inte på det skitsnacket.

"Pride is obtained by defining and persuing ones desired long term goals."

Idiot är man som ens bryr sig om sånt här men en försöker så gôtt en kan.
Svar på tråden Rädd för min date