• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Mandi74
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 13:57:09 följande:
    Jag - vill - absolut - inte - veta. Jag vet redan att det kommer bli en "vad-var-det-vi-sa situation - men vad vet jag? Det kanske ingår i spelet, att man ska sitta och grina och tycka synd om sig själv efteråt.

Nej jag säger det igen, för sista gången,
    TS. Tala med psykolog och se vad som fattas dig...
    Haha.. det klassas inte som en sjukdom att gilla hård sex.  

Du borde läsa på lite om bdsm innan du gapar om att folk är sjuka osv. 

You see 11 condoms, I see 11 minutes of my life I'm not getting back.
  • Anonym (Skraj)
    Mandi74 skrev 2012-08-30 14:06:50 följande:
    Ts finns många här som precis som du gillar såna här saker, att känna sig nervös och lite små rädd inför ett möte med en ny är nog en del av känsla och den är tändande den oxå.
    Vet inte riktigt vad det är exakt som gör att du tror att han kommer göra dig illa, hans sätt att prata med dig nu och trigga dig inför mötet eller är det något annat? 

Så länge du känner att han respekterar det du säger så tror jag att han bara triggar dig inför mötet. Inte helt omöjligt att han kommer testa dina gränser, men blir ju svårt för honom att veta vad du tycker om ni inte har något stoppord.
    Stoppord tar inte ifrån känslan av utsatthet på något sätt, tvärtom borde det vara en trygghet för båda att veta att det finns.. han behöver inte riskera att han går för långt och du kan känna dig trygg i att veta att om han går för långt så har ni stoppordet. Du har rätt att ställa krav även om han är den som ska bestämma.

Tycker att du ska ge någon hans namn och telefonnummer, om något skulle gå fel kan det vara bra om fler vet vem han är. Jag har alltid gjort så och det har varit en trygghet i sig det oxå. 

Absolut, jag har redan sett till att en väninna vet vad han heter och dylikt. Jag har också upplyst honom om att jag kommer anmäla honom om han går på tok för långt. Jag vet inte alls om han bara jävlas med mig, retas och skräms eller om han är seriös. Ibland tror jag mig veta, ibland känner jag mig allt annat än säker.
  • Anonym (Skraj)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 13:57:09 följande:
    Jag - vill - absolut - inte - veta. Jag vet redan att det kommer bli en "vad-var-det-vi-sa situation - men vad vet jag? Det kanske ingår i spelet, att man ska sitta och grina och tycka synd om sig själv efteråt.

Nej jag säger det igen, för sista gången,
    TS. Tala med psykolog och se vad som fattas dig...
    Men lämna tråden då. Du tycker att jag är en sjuk självplågare, vad är du då som tvångsmässigt sitter här och raljerar över att du inte vill veta det som står?
  • Mandi74
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-30 14:36:48 följande:
    Absolut, jag har redan sett till att en väninna vet vad han heter och dylikt. Jag har också upplyst honom om att jag kommer anmäla honom om han går på tok för långt. Jag vet inte alls om han bara jävlas med mig, retas och skräms eller om han är seriös. Ibland tror jag mig veta, ibland känner jag mig allt annat än säker.
    Tror att det är den känslan han vill att du ska känna, att du inte ska veta vart du har honom.. en del av spelet det oxå och en del av tjusningen, att inte veta vart man har honom eller vad han ska göra. 

Bra det, lika bra att vidta alla säkerhetsåtgärder man kan när det är någon man inte träffat innan.
    You see 11 condoms, I see 11 minutes of my life I'm not getting back.
  • Anonym (Skraj)
    Kråkakråka skrev 2012-09-04 19:58:46 följande:
    TS, hur mår du? Tänker på dig!
    Jag mår bra! :)
    Han kommer i övermorgon. Lite nervös är jag... och fortfarande ganska rädd. Och förväntansfull och orolig. 
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-04 20:01:27 följande:
    Jag mår bra! :)
    Han kommer i övermorgon. Lite nervös är jag... och fortfarande ganska rädd. Och förväntansfull och orolig. 
    Hoppas du lever/mår bra efter den träffen.... Tycker inte du är klok...
  • Anonym (Skraj)
    Primmeling skrev 2012-09-04 21:14:34 följande:
    Ts han kommer alltså på torsdag... När får vi din första uppdatering? Fredag?
    När jag får tid, jag lovar!
Svar på tråden Rädd för min date